نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 10 اسفند 1396
ساعت 21:34

تاریخ انتشار Detroit: Become Human مشخص شد + انتشار تصاویر جدید

0 از 5

تاریخ انتشار Detroit: Become Human مشخص شد + انتشار تصاویر جدید

چندی پیش تاریخ انتشار رسمی Detroit: Become Human مشخص شد. این اثر در تاریخ 25 می (مصادف با 4 خرداد 1397) روانه بازار خواهد شد.

Detroit: Become Human برای اولین بار در سال 2015 در قالب یک دمو تکنیکی با نام Kara معرفی شد. از آنجایی که این بازی توسط استودیو Quantic Dream ساخته می‌شود، طبیعتا انحصاری پلتفورم PS4 است.

بازی داستان سه اندروید و اتفاقات پیش‌رو آن‌ها را روایت می‌کند؛ اندرویدهایی که زمانی برای اطاعت کردن از انسان‌ها ساخته شده بودند، حالا احساس دارند. هنوز هیچ صحبتی درباره اینکه آن‌ها بازنشسته می‌شوند یا تنها عمر چهار ساله دارند، نشده است.

در طول داستان، بازیکنان در نقش سه اندروید مختلف قرار می‌گیرند که در نهایت عضو  قیام علیه انسان‌ها می‌شوند.

یکی از آن‌ها «Connor» نام دارد که در تحقیقات و پرونده‌های مربوط به اندرویدها به انسان‌ها کمک می‌کند.

دیگری «Kara» است که پس از همدردی کردن با دختر صاحب خود، فراری می‌شود. او پس از اینکه صاحبش دختر خود را مورد آزار و اذیت قرار دارد، به این شورش پیوست.

اندروید بعدی «Marcus» نام دارد که رهبر انقلاب است و برای حقوق برابر با انسان‌ها می‌جنگد.

انتخاب‌های بازیکنان نتیجه داستان را مشخص می‌کند؛ این بدان معناست که براساس رفتارهای کارکتر، ممکن بسیار از صحنه‌ها از دست بروند و آن‌ها را مشاهده نکنید.

دیوید کیج، رئیس استودیو Quantic Dream و کارگردان بازی گفت:

نزدیک‌ترین دوستان شما ممکن است تا پایان داستان بهتان کمک کنند و یا بعد از اینکه آن‌ها را ملاقات کردید، کشته شوند. سرنوشت شما براساس تصمیم‌هایی که می‌گیرید ممکن کاملا متفاوت باشد. همچنین شما باید در قبال سه کارکتر خود بسیار محطاتانه و با دقت عمل کنید، چرا که احتمال مرگ آن‌ها در هر زمانی وجود دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.