نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 11 فروردين 1397
ساعت 19:45

حضور کارگردان و نویسنده سری BioShock در دومین دوره رویداد TGC (تکذیب شد)

0 از 5

کارگردان و نویسنده سری BioShock در دومین دوره رویداد TGC حضور می‌یابد

به‌روز رسانی: مدتی قبل آقای کن لوین این خبر را در صفحه توییتر خود تکذیب کرد. همچنین صفحه رسمی این رویداد، رسما اعلام کرد که این موضوع تنها یک شوخی بوده و باید به آن را دروغ آپریل در نظر گرفت!

سال گذشته، اولین دوره از رویداد Tehran Game Convention در کشورمان و در شهر تهران برگذار شد و توانست میزبان افراد باتجربه و بزرگی در زمینه بازی‌سازی باشد. با اینکه اولین دوره از این رویداد خالی از ایراد نبود، ولی به خودی خود قدم بزرگی در صنعت بازی‌سازی کشورمان محسوب می‌شد و سبب گردید تا افراد بیشتری با بازی‌های ایرانی آشنا گردند. یکی از چیزهایی که باعث جذابیت این مراسم شده بود، حضور اساتید و مهمانان خارجی از استودیو‌های مشهور دنیا مثل Eidos Montréal ،Riot Games و ... بود.

از آنجایی که استقبال از این مراسم فوق‌العاده بود، برگذاری دومین دوره هم چندان دور از ذهن نبود. حال چندماهی با دومین دوره از TGC فاصله داریمذو تا مدتی قبل، اطلاعاتی از سخنران‌ها و مهمان‌ها به اشتراک گذاشته نشده بود و همه افراد مشتاقانه پیگیر بودند تا ببیند این بار چه کسانی در این مراسم حضور خواهند داشت.

دقایقی قبل، صفحه رسمی این رویداد حضور کن لوین، خالق و نویسنده فرنچایز Bioshock را در دومین دوره TGC تایید کرد! بدون شک کن لوین یکی از مشهورترین بازی‌سازهای دوران است که تجربه بسیار زیاد و ارزشمندی در این حوزه دارد و به خوبی می‌تواند الگویی برای بازی‌سازهای جوان باشد و قطعا حضور او، توجه افراد زیادی را جلب خواهد کرد.

کن لوین 51 ساله، به جز سری Bioshock برروی عناوینی مثل 2 System Shock و Thief: The Dark Project کار نموده و نقش مهمی در روند ساخت و توسعه آن‌ها ایفا می‌کرده. او در حال حاضر در استودیو شخصی خود که با نام Ghost Story Games شناخته می‌شود، مشغول کار است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.