نویسنده: فرشاد شنبه، 09 دی 1396
ساعت 13:45

یکی از سازندگان بازی Bioshock Infinite به 2K Games بازگشت

5 از 5

شان الیوت به 2K Games بازگشت

«شان الیوت» (Shawn Elliott) یکی از سازندگان اصلی بازی Bioshock Infinite در استودیوی «ایرشنال گیمز» (Irrational Games) بود که پس از عرضه‌ی این عنوان (Bioshock Infinite)، به استودیوی «آرکان» (Arkane) پیوست تا بر روی بازی جدید Prey کار کند. اکنون براساس صفحه‌ی LinkedIn الیوت، بنظر می‌رسد که او بار دیگر به شرکت 2K Games پیوسته است.

براساس اطلاعات صفحه‌ی LinkedIn الیوت، او به عنوان طراح Principle Combat، به استودیوی کالیفرنیای 2K Games پیوسته است تا بر روی پروژه‌ی معرفی نشده‌ای کار کند.

یکی از احتمالات این است که الیوت به تیمی پیوسته که بر روی نسخه‌ی جدیدی از فرانچایز Bioshock کار می‌کند؛ گرچه استودیوی ایرشنال گیمز به عنوان سازنده‌ی عناوین Bioshock و Bioshock Infinite شناخته می‌شود و با گذشت زمان، تعداد افراد آن کاهش یافته و خود استودیو هم بر روی پروژه‌های جدیدی کار می‌کند، اما حقوق فرانچایز Bioshock، همچنان در اختیار شرکت 2K Games قرار دارد، بنابراین پیوستن یکی از طراحان اصلی بازی Bioshock Infinite به استودیویی که بر روی یک پروژه‌ی معرفی نشده کار می‌کند، سوال برانگیز خواهد بود.

پیش از این شاهد پیوستن «مارک نوریس» (Mark Norris) و «دیوید فورد» (David Ford) به عنوان تهیه کننده اجرایی و طراح بازی Horizon: Zero Dawn به استودیوی Hanger 13 جهت کار بر روی یک پروژه‌ی معرفی نشده بودیم.

بازی Bioshock Infinite امتیاز 9.6 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ سعید سلیمی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

BioShock Infinite بیشتر از آنکه به دنبال نوآوری و خلق عناصر جدید باشد به دنبال تکامل ایده‌ها و ریشه‌های اصیل این سری و از جمله عنوان اول بایوشاک می باشد. داستان پردازی چند لایه و فوق العاده‌ی بازی + موسیقی متن عالی و گرافیک هنری خارق العاده همه و همه زیبایی این عنوان را نمایان می کنند.

فرشاد | اخبار | 30/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.