نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 بهمن 1398
ساعت 20:00

نسخه جدید BioShock تا چند سال آینده در دست ساخت خواهد بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش تازه نشان می‌دهد که طرفداران برای عرضه نسخه بعدی BioShock همچنان باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند.

کمپانی تیک تو و 2K Games حدود سه ماه پیش در دسامبر، اعلام کردند که بالاخره می‌توانند خبر ساخته شدن نسخه چهارم از مجموعه BioShock را تایید کنند. در آن گزارش اشاره شده بود که بازی BioShock 4 توسط یک استودیو جدید به نام Cloud Chamber تولید خواهد و به این ترتیب از آن زمان تاکنون، این موارد تنها اطلاعات رسمی بودند که از بازی بعدی این سری در دسترس قرار داشتند. در رابطه با این بازی، اخیرا و در جریان گزارش مالی سه ماهه سوم شرکت Take-Two، کمپانی توضیح داده که بازی بعدی BioShock قرار است «تا چند سال آینده» همچنان مراحل تولید خود را بگذراند. با توجه به این اظهارنظر رسمی می‌توان گفت که طرفداران دیگر نباید تا آینده‌ای نه چندان نزدیک، چندان منتظر انتشار اطلاعات جدید از جمله تریلر گیم‌پلی یا تاریخ عرضه بازی باشند.

پیرامون نسخه بعدی BioShock، البته افشای رسمی این اطلاعات چندان هم سورپرایزکننده نیست و در گذشته، گزارش‌هایی از فرسایشی شدن بیش از حد توسعه بازی و اینکه بازی حتی در یک دوره به شکل کامل ریبوت هم شده بود منتشر شده است. اظهارنظر تازه تیک تو نکته دیگری را هم روشن می‌کند و آن هم این است که BioShock 4 قرار است برای پلتفرم‌های نسل نهمی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه شود. در هر صورت، بازگشت 2K Games به این مجموعه، خبر خوشحال‌کننده‌ای است و دراختیار گذاشتن زمان بیشتر برای تولید نیز می‌تواند به تولید یک بازی باکیفیت منتهی شود.

در نسل هشتم جدای از عرضه باندل ریمستر BioShock: The Collection شاهد انتشار هیچ نسخه تازه‌ای از این سری نبودیم و BioShock Infinite که اولین بار در سال ۲۰۱۳ عرضه شد آخرین نسخه از این مجموعه محسوب می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.