نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 بهمن 1398
ساعت 16:00

رئیس ایکس‌باکس بازی جدید The Initiative را تجربه کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر فاش کرده که اخیرا در استودیو مرموز The Initiative، بازی در حال توسعه آن‌ها را تجربه کرده است.

فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، به تازگی در یک پست توییتری به حضورش در دفتر استودیو جدید The Initiative اشاره و گفته که بازی درحال ساخت این تیم را نیز تجربه کرده است. گفتنی است که مایکروسافت در جریان E3 2018 خبر از راه‌اندازی استودیو بازی‌سازی جدیدی با عنوان The Initiative داد و با توجه به استخدام جمعی از برترین و شناخته‌شده‌ترین بازیسازان صنعت گیم، انتظارات زیادی را برای تولید و عرضه عناوین بسیار بزرگ ایجاد کرده است.

پیرامون حضور فیل اسپنسر در دفتر استودیو The Initiative در سانتا مونیکا، اولین بار Drew Murray کارگردان هنری فعال در این تیم اقدام به ارسال یک پست توییتری کرده بود. لازم به ذکر است که اسپنسر نیز در طول چند ماه گذشته، شدیدا مشغول سر زدن به استودیوهای مختلف از جمله در کشور ژاپن بوده، تا ایکس‌باکس را برای E3 2020 و همچنین از راه رسیدن نسل نهم و عرضه Xbox Series X آماده کند. شما در ادامه پست توییتری اسپنسر و Murray را مشاهده می‌کنید.

اوقات فوق‌العاده‌ای را در استودیو خودمان در جنوب گذراندم و با تیم صحبت و بازی آن‌ها را هم تجربه کردم. ممنون از اینکه فرصت تجربه بازی را فراهم کردید.

ما از اینکه دیروز فیل اسپنسر به استودیو ما The Initiative سر زد خوشحال شدیم، درباره اینکه ایکس‌باکس در چه مسیری قرار دارد صحبت کردیم و از همه مهم‌تر، او امکان تجربه خود بازی را هم پیدا کرد.

phil spencer played game the initiative

استودیو The Initiative یک تیم تقریبا نوپا در صنعت بازی است و می‌توان گفت که اگر بازی آن‌ها تا حدی آماده بوده که امکان تجربه توسط اسپنسر را پیدا کرده، احتمالا به زودی باید شاهد معرفی رسمی آن بود. در صورت درست بودن این فرضیه، می‌توان کنفرانس اختصاصی مایکروسافت در E3 2020 را بهترین فرصت برای این کار دانست. این شرکت همچنین در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ نیز قرار است کنسول جدیدتر Xbox Series X را جانشین Xbox One کند و به هر ترتیب یک سال بزرگ در انتظار طرفداران ایکس‌باکس در پیش رو قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.