نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 بهمن 1398
ساعت 14:00

اکتیویژن Call of Duty جدید برای سال ۲۰۲۰ را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Activision Blizzard بازی جدید سری Call of Duty برای سال ۲۰۲۰ را تایید و به زودی از آن رونمایی کامل خواهد کرد.

با اعلام اخیر اکتیویزن بلیزارد، طرفداران در طول چند ماه آینده می‌توانند منتظر رونمایی از نسخه جدیدی از سری Call of Duty برای سال ۲۰۲۰ باشند. این خبر که اولین بار در جریان گزارش مالی تازه شرکت منتشر شده، البته اشاره‌ای به اینکه بازی جدید توسط کدام استودیو ساخته می‌شود نکرده است. گفتنی است که سری کال آو دیوتی، مدت‌هاست که شاهد عرضه نسخه‌های جدید به صورت سالانه است و با در نظر گرفتن آمارهای فروش خیره‌کننده هر نسخه در طول سال‌های اخیر، می‌توان گفت که Call of Duty این روزها بهترین دوران خود از نظر رشد محبوبیت در میان طرفداران را می‌گذراند.

در حال حاضر سه استودیو جداگانه زیرنظر اکتیویژن بلیزارد، مسئول توسعه نسخه‌های مختلف کال آو دیوتی هستند و با در نظر گرفتن عرضه سال ۲۰۱۹ بازی Call of Duty Modern Warfare توسط Infinity Ward، و بازی Call of Duty: Black Ops 4 که در سال ۲۰۱۸ توسط Treyarch عرضه شد، احتمال می‌رود که بازی امسال این سری توسط Sledgehammer Games ساخته شده باشد. با این وجود در این رابطه یک نکته وجود دارد و آن، این است که کوتاکو در سال ۲۰۱۹ گزارشی منتشر کرد که اکتیویزن ساخت نسخه ۲۰۲۰ این سری را به استودیو Raven پیشنهاد کرده بود، تصمیمی که درنهایت تغییر کرد و وظیفه ساخت بازی به Treyarch سپرده شد. در صورتی که این گزارش کوتاکو درست باشد، می‌توان گفت که تری‌آرک به عنوان تیم اصلی با پشتیبانی Sledgehammer و Infinity Ward بازی سال ۲۰۲۰ کال آو دیوتی را می‌سازد.

به هر ترتیب ذکر این نکته ضروری است که تا زمان انتشار اطلاعات رسمی نمی‌توان گزارش ساخت بازی توسط تری‌آرک را قطعی در نظر گرفت، با این حال اگر چنین گزارشی درست باشد، یک گمانه‌زنی جالب برای نسخه امسال سری می‌تواند بازی Black Ops 5 باشد. جدیدترین نسخه از سری یعنی Call of Duty Modern Warfare در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شد و هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.