نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 22 فروردين 1397
ساعت 19:19

ویدیوی جدید God of War از قابلیت‌های شخصی‌سازی کریتوس پرده‌برداری می‌کند

5 از 5

المان‌های نقش‌‎آفرینی در این نسخه زیاد شده‌اند

فقط یک هفته تا عرضه‌ی نسخه‌ی جدید God of War باقی مانده است و سونی ویدیوی مصاحبه‌ی جدیدی منتشر کرده که دارای بخش‌هایی از گیم‌پلی است تا ما را بیش از پیش تشنه‌ی تجربه بازی کند. تمرکز این ویدیو روی بخش شخصی‌سازی کریتوس بوده که قرار است از نسخه‌های قبل بسیار پیچیده‌تر و منحصربه‌فرد باشد.

آقای Corey Barlog، کارگردان بازی در مورد امکانات شخصی‌سازی بازی گفت:

ما می‌خواستیم از تناسب بخش شخصی‌سازی و هسته‌ی گیم‌پلی بازی اطمینان حاصل کنیم. همه‌ی قابلیت‌های اصلی Kratos، Atreus و واکنش‌ها، Cooldown و آسیب رساندن و خوردن او، همه‌ی چیزهایی که رویشان کنترل دارید. [...] بعضی‌ وقت‌ها شرایط شما را مجبور می‌کند [تا سبک بازی خاصی را دنبال کنید.] ممکن است با خود بگویید " اوه، من زور بازو را انتخاب کردم و با دشمنی [جنگ می‌کنم] که کل سلامتیم را با یک ضربه خالی می‌کند. خیلی خب‌، باید رویکردم را عوض بکنم." سپس می‌توانید قسمتی از زره خود را عوض کنید یا استراتژیتان را از نو بریزید.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، God of War دارای سیستم Crafting، درخت مهارت و زره‌های مختلف است که ظاهر کریتوس را تغییر می‌دهند. این‌ها ایده‌های خیلی نو و انقلابی نیستند اما اضافه شدن عمق بیشتر به خدای جنگ اتفاق خوبیست، به هرحال سنی از کریتوس گذشته است و نمی‌تواند مثل ایام جوانی خود دیوانه‌وار جنگ کند.

توضیحات سونی درباره‌ی God of War جدید چنین است:

سال‌ها از انتقام کریتوس از خدایان یونان می‌گذرد، حال او به عنوان یک انسان در سرزمین خدایان و هیولا‌های نورس زندگی می‌کند. او در این دنیای خشن و بی‌رحم باید برای زنده ماندن مبارزه کند و آن را به پسرش نیز آموزش دهد. این بازبینی تکان‌دهنده‌ی سری خدای جنگ، عناصر اصلی سری یعنی مبارزات مهیج، ابعاد عظیم و داستان قوی را تجزیه کرده و دوباره به شکل جدیدی سرهم می‌کند.

خدای جنگ در تاریخ 31 فروردین راه خود را به PS4 باز می‌کند.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.