نویسنده: حسین معماری شنبه، 25 فروردين 1397
ساعت 23:07

کالکشن Shenmue 1 و Shenmue 2 برای PC و کنسول‌ها معرفی شد

5 از 5

عنوان‌های محبوب و کلاسیک کنسول «سگا دریم کست» ساخت کمپانی «سگا»، یعنی سری «Shenmue» قرار است برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه شوند. طی همایش و کنفراس Fes کمپانی «سگا» در ژاپن، این کمپانی اعلام کرد که قرار است نسخه اول و دوم «Shenmue» را در یک پکیج اواخر امسال عرضه کند. در حالی که تغییراتی در این کالکشن برای بهبود بازی‌ها صورت میگیرد، آن‌ها به صورت ریمستر و بازسازی شده‌ی Full HD عرضه نخواهند شد. در ادامه با «بازیمگ» همراه باشید.

img 2833

کالکشن «Shenmue 1» و «Shenmue 2» با عنوان بهترین تجربه‌ی روز از «Shenmue» ثبت شده است. این مجموعه شامل ویژگی‌های به روز و مدرن خواهد بود، ویژگی‌هایی مثل کامل بودن اندازه‌ی تصاویر و رزولوشن صفحه نمایش که کاملا مقیاس پذیر است و انتخاب نوع کنترل بازی که به صورت مدرن یا کلاسیک باشد. از دیگر موارد می‌توان به تنظیمات و گزینه‌های گرافیکی در نسخه PC اشاره کرد و همچنین یک رابط کاربری یا اینترفیس به روز شده همراه با انتخاب زبان و دیالوگ‌های بازی به صورت ژاپنی و انگلیسی، وجود خواهند داشت. «سگا» هنوز قیمت و تاریخ انتشار دقیق این کالکشن را مشخص نکرده است اما این پکیج در خرده فروشی‌ها و به صورت دیجیتالی در شبکه های استیم، PSN و Xbox Live، در دسترس خواهد بود. 

بازی «Shenmue» در سال 1999 عرضه شد که در زمان خود، به گران‌ترین بازی ساخته شده معروف بود. ادامه‌ی این بازی، یعنی «Shenmue 2»، در سال 2001 در اروپا و ژاپن برای «سگا دریم کست» منتشر شد. بعدها در سال 2002 برای کنسول Xbox Original نیز در دسترس قرار گرفت. شخصیت اصلی بازی Ryo Hazuki نام دارد. او یک جوان مسلط به هنرهای رزمی بوده که تلاش می‌کند تا قاتل پدر خود را پیدا کند و همچنین مشغول پیدا کردن سرنخ‌هایی برای کشف راز یک شیء مرموز به نام Dragon Mirror است. این عناوین به خاطر دارا بودن یک محیط جهان باز یا Open World فوق العاده و گیرا، سیستم عمیق مبارزات و وجود انواع مینی گیم در آن‌ها، معروف و محبوب بوده‌اند. «سگا» قبلا گفته بود که در مورد امکان عرضه‌ دوباره‌ی این عناوین تحقیق و بررسی می‌کند اما اشاره کرد که یک پورت ساده برای کنسول‌های نسل حاضر نخواهد بود. سومین نسخه یعنی «Shenmue 3» نیز در دست ساخت برای کنسول PS4 و PC است که توانسته بود بخشی از بودجه ساخت خود را از طریق کمک‌های Kickstarter جمع کند و توسط Deep Silver به صورت جهانی در امسال عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.