نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 26 فروردين 1397
ساعت 09:39

سگا کنسول Mega Drive Mini را معرفی کرد

0 از 5

سگا روند عرضه‌ی دوباره کنسول‌های Retro را ادامه می‌دهد

کمپانی سگا امسال بسیاری از عناوین خود را برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌کند و در کنار آن، کنسول Mega Drive Mini را همراه عناوین مهم Sega Genesis عرضه خواهد کرد.

طی مراسم SEGA FES 2018 که در منطقه‌ی آکیهابارای توکیو برگزار شد، سگا این کنسول را برای عرضه در تابستان امسال در ژاپن معرفی کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از این کنسول مینیاتوری منتشر نشده اما به گفته‌ی سگا، دسته‌های آن عین دسته‌های کنسول اصلی خواهند بود و بازی‌هایش از قبل روی کنسول نصب هستند. هنوز خبری از عرضه‌ی Mega Drive Mini در خارج از ژاپن اعلام نشده است.

این کمپانی همچنین خبر عرضه‌ی تعدادی از عناوین Sega Ages را برای سوئیچ تأیید کرد. این عناوین که تعدادشان بیش از 15 عنوان اعلام شده‌، توسط استودیوی‌ M2 برای نینتندو سوئیچ پورت می‌‍شوند و تابستان امسال در Nintendo eShop در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. سگا لیست کامل این عناوین را منتشر نکرد اما حضور بازی‌های Phantasy Star ،Sonic the Hedgehog و Thunder Force 4 تأیید شده است. شاید این خبر برای صاحبان این کنسول که انتظار عرضه‌ی کالکشن Sega Mega Drive را داشتند کمی نا‌امید کننده جلوه کند اما می‌تواند شروع خوبی برای حضور بازی‌های کلاسیک بیشتری روی این کنسول باشد.

SEGA Mega Drive Collection با بیش از 50 عنوان کلاسیک، ماه می برای PC, PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.