نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 29 فروردين 1397
ساعت 19:58

فاز چهارم مارول به‌طور گسترده‌ای متفاوت است

5 از 5

فاز چهارم مارول نسبت به همه‌ی آن چیزهایی که تاکنون در دنیای سینمایی مارول دیده‌ایم متفاوت خواهد بود

همان‌طور که می‌دانید فاز سوم دنیای سینمایی مارول بعد از فیلم Avengers 4 در سال بعد به اتمام خواهد رسید؛ در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد برنامه‌های پیش روی استودیو مارول برای آینده این دنیای سینمایی مشخص نشده است.

ما بدون شک می‌دانیم که مارول ساخت فیلم‌هایش را در همان جهان ادامه خواهد، اما بعد از فیلم‌های Infinity War و Avengers 4 این دنیای سینمایی به چه شکلی نمایان خواهد شد؟ طبق گفته‌ی کارگردان جو روسو قرار است ما شاهد تغییراتی بنیادین باشیم.

جو روسو که به همراه برادر خود آنتونی روسو وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: Infinity War را بر عهده داشتند، طی مصاحبه اخیر خود صحبت‌هایی راجع به آینده دنیای سینمایی مارول و اینکه چقدر فاز چهارم مارول با فاز سوم آن متفاوت خواهد بود انجام داد؛ جو روسو گفت:

«من فکر می‌کنم شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود؛ اگر تمام آثار یک دهه اخیر مارول را به شکل کتابی فرض کنیم، ما اکنون به پایان این کتاب رسیده‌ایم. درنتیجه شخصی قرار است کتابی جدید بنویسد، خب چه کسی می‌داند که کتاب جدید چه خواهد بود. اما موضوع مشخص این است که ما شاهد پایانی برای یک آغاز جدید هستیم.»

ما می‌دانیم که فیلم Infinity War قرار است دنیای سینمایی مارول را به هسته‌ خود یعنی فیلم Avengers 4 متصل کند، جایی که مطمئنا در شکل‌دهی آینده مارول نقش مهمی خواهد داشت؛ کاراکتر‌های بزرگی که ما تاکنون با آن‌ها آشنا شده و آن‌ها را دوست داشته‌ایم قرار است کشته شوند و بنا به آن چیزهایی که شنیده‌ایم این مرگ‌ها دائمی خواهند بود. اما بنظر می‌رسد فاز چهارم مارول چیزی فراتر از یک دنیای بدون برخی از کاراکترهای بزرگ خواهد بود، این  دنیای جدید در حال حاضر چیزی است که ما قادر به درک و پی بردن به آن نیستیم.

استفن مک‌فیلی (فیلم‌نامه‌نویس Infinity War) وعده داده بود که این نقطه اوج دنیای سینمایی مارول است و تانوس در نهایت می‌آید تا به وسیله‌ی دستکش بی‌نهایت خود این دنیا را تغییر دهد. او گفت:

«این در مورد نقطه اوج دنیای سینمایی مارول است؛ این در مورد همکاری تمام افراد و یا حداقل تلاش آن‌ها برای همکاری با یکدیگر در جهت مبارزه با فردی به نام تانوس است. ما در بسیاری از فیلم‌های خود سعی کردیم با نشان دادن کلیپ‌هایی حداقل 30 ثانیه‌ای از تانوس، مقدمات را برای حضور او آماده و او را تبدیل به شروری بزرگ کنیم تا در چنین سطح حماسی از داستان‌های خود، او را به‌کار ببریم.»

کوین فایگی رییس استودیوهای مارول قبلا اعلام کرده بود که فاز سوم، دنیای سینمایی مارول را به اتمام خواهد رساند؛ بااینکه به فاز چهارم مارول نزدیک می‌شویم، مارول اطلاعات زیادی راجع به فیلم‌های پیش رو منتشر نکرده است. دنباله Spider-Man: Homecoming و قسمت سوم Guardians of the Galaxy تنها فیلم‌هایی هستند که تولید آن‌ها بعد از Avengers 4 قطعی شده است. البته فیلم‌هایی مانند Black Panther 2 و Doctor Strange 2 هستند که تولید آن‌ها تا حد زیادی قطعی بنظر می‌رسد، اما در موقعیت کنونی نمی‌توان به‌صورت کاملا حتمی چیزی را اعلام کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.