نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 ارديبهشت 1397
ساعت 09:00

بن برود کارگردان بازی Hearthstone بلیزارد را ترک می‌کند

0 از 5

بن برود، کارگردان بازی Hearthstone پس از ۱۵ سال کار در بلیزارد، خبر جدایی‌اش از این شرکت را اعلام کرد. با بازی‌مگ همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، بن برود به تازگی و از طریق پستی در انجمن رسمی شرکت بلیزارد، اعلام کرد که از شرکت بلیزارد جدا خواهد شد. او این اطلاعیه را خطاب به دوستان و طرفداران گفته است:

پس از ۱۵ سال حضور در بلیزارد، و تقریبا ۱۰ سال کار روی بازی Hearthstone، تصمیم بسیار سختی گرفتم تا وارد سفر جدیدی شوم. این از خوش‌اقبالی من است که امروز می‌توانم چنین ریسک سختی را در زندگی‌ام کنم. همینطور از اینکه متزلزل و کمی هم ترسیده باشم نیز خوشحال هستم.

بخشی که به «ریسک سخت» مربوط است، اشاره به تصمیم او برای تاسیس یک شرکت جدید است:

به احتمال زیاد یک شرکت ساخت بازی است، ولی ما هنوز درباره هیچ‌چیز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

به هر شکل هر اتفاقی که در آینده رقم بخورد، برود به مسیر بازی‌سازی ادامه خواهد داد:

من همچنان دنبال طراحی، برنامه‌نویسی و درواقع باز هم ساختن هستم. و بعد از این واقعا دلم برای فضای بلیزارد تنگ خواهد شد.

بقیه پیام برود درباره زمان‌هایی است که در شرکت بلیزارد صرف کرده است؛ شرکتی که به گفته خودش وقتی تنها ۲۰ سال داشت، به عنوان یکی از اعضای گروه Game Tester شبانه در آن استخدام شده بود:

از آن زمان، بلیزارد رفتار خوبی با من داشت، رویدادهای eSports و BlizzCons را اجرا کردم، در گروه‌های راک بودم، رپ نوشتم و با افراد فوق‌العاده‌ای همکاری داشتم. با این حال باید بگویم که بزرگ‌ترین موقعیتی که نصیبم شد، در سال ۲۰۰۸ و وقتی بود که به تیم The Hearthstone ملحق شدم.

برود در ادامه پیامش، به این نیز اشاره کرده که افتخاراتی که در تیم Hearthstone نصیب او شده، به کل تیم تعلق دارد:

من خصوصا به خاطر اینکه چهره و نمای عمومی تیم شدم، اعتبار بیش از حدی کسب کردم. ولی درواقع ما هنوز در تیم توسعه بیش از هشتاد نفر هستیم، و آن‌ها واقعا کسانی هستند که کارت‌ها، نزاع‌ها، رویدادها، مراحل و ویژگی‌های بازی را می‌سازند. من اطمینان کاملی دارم که بازی توسط بهترین‌ها توسعه داده می‌شود. همچنین از این جهت نیز هیجان‌زده هستم که ببینم Hearthstone، با مدیریت جدید چه جایگاه جدیدی پیدا می‌کند.

به نظر من، ما موفق شدیم که روی این صنعت اثرگذار باشیم. مردم به من می‌گویند که Hearthstone توانسته خانواده‌هایشان را به هم نزدیک‌تر کند، یا مثلا آن‌ها با افرادی که در Fireside Gathering بودند به دوستان نزدیک تبدیل شدند. برخی دیگر نیز می‌گویند که با الهام گرفتن از Hearthstone تصمیم گرفتند تا به توسعه‌دهنده بازی تبدیل شوند. این واقعا فوق‌العاده است که بخشی از چیزی باشید، که این میزان تاثیر روی افراد مختلف داشته باشد.

برود در انتهای پیام خود در انجمن بلیزارد، از این شرکت و جامعه پرشور طرفداران Hearthstone نیز تشکر کرد.

 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.