نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 10 ارديبهشت 1397
ساعت 19:18

کارگردانان Avengers 4 اطلاعاتی راجع به عنوان این فیلم ارائه دادند

3.75 از 5

کارگردانان Avengers 4 اعلام کردند که عنوان این فیلم با بطن وقایع داستانی فیلم گره خورده است

با وجود اینکه فیلم Infinity War حدود یک هفته است که در سینماها اکران شده، اما طرفداران دنیای سینمایی مارول از همین الان گمانه‌زنی‌های خود را راجع به عنوان فیلم بدون نام Avengers 4 آغاز کرده‌اند؛ در حقیقت نام این فیلم مشخص شده است اما برادران روسو و استودیو مارول برای جلوگیری از اسپویل شدن محتویات داستانی فیلم Infinity War آن را به صورت یک راز پنهان کرده‌اند. با این حال کارگردانان این پروژه در مصاحبه جدید خود اشارات مرموزانه‌ای به عنوان فیلم Avengers 4 داشتند و این صحبت‌ها باعث شد که بسیاری از طرفداران راجع به آینده به فکر فرو بروند.

اگرچه برادران روسو اکنون عنوان رسمی Avengers 4 را منتشر نکردند (این کارگردانان اعلام کردند که کمی زمان خواهد برد) اما این دو با صحبت‌هایشان باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد آن شدند؛ ظاهرا آن‌ها در ابتدای فاز تولید، نام رسمی این فیلم را مشخص کرده بودند؛ برخی نیز می‌گویند انتخاب عنوان رسمی برای آن‌ها زمان‌بر بود و آن‌ها در میان هزاران اسم مختلف نام مناسب را برگزیدند.

آنتونی روسو راجع به این موضوع گفت:

«ما یک نام برای این فیلم در نظر داریم که اکنون آن را اعلام نمی‌کنیم؛ من فکر می‌کنم ما انصافا در ابتدای روند تولید به این نام رسیدیم. این عنوان بیانگر بطن داستانی فیلم است.»

در حال حاضر عنوان رسمی فیلم Avengers 4 موضوعی داغ در بین طرفداران دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود و هر شخصی گمانه‌زنی‌های خاص خود را راجع به آن دارد؛ در حالی که برادران روسو اطلاعات زیادی راجع به عنوان فیلم ارائه ندادند، اما به‌نظر می‌رسد که این عنوان بیشتر در مورد انتقام‌جویان باقی‌مانده و هسته مرکزی آن‌ها خواهد بود.

بعد از حوادث فیلم Infinity War این نام در نظر گرفته‌شده حدس بسیاری از طرفدران خواهد بود؛ با این حال کوین فایگی معتقد است نگه داشتن نام یک فیلم به صورت راز ممکن است باعث ایجاد فضایی بد تا خوب شود و موج عظیمی از گمانه‌زنی‌ها را به راه بیاندازد.

یکی از نام‌هایی که اخیرا زیاد در مورد Avengers 4 می‌شنویم، عنوان Endgame است؛ این عنوان سطوح مختلفی را به چالش می‌کشد، نام گفته‌شده حتی توسط دکتر استرنج در فیلم Infinity War به زبان آورده شد. این نام حتی اشاره‌ای نیز به پایان فاز سوم دنیای سینمایی مارول دارد، اما موضوع قابل توجه این است که عنوان گفته شده با توجه به سفر شگفت‌انگیز و بزرگ‌ ایجاد شده توسط برادران روسو برای طرفداران، کمی ساده به‌نظر می‌رسد. علاوه بر چیز‌هایی که گفته شد، این عنوان درواقع هیچ بخشی از روند داستانی فیلم Infinity War را اسپویل نکرده، اما به‌خوبی به «بطن» داستان اشاره مستقیم داشته است.

نام دیگری که در مورد فیلم Avengers 4 شایعه شده عنوان Avengers Forever است؛ این عنوان نیز هیچ بخشی از روند داستانی فیلم Infinity War را اسپویل نکرده است. در آخر باید صبر کنیم و ببینیم که برادران روسو تصمیم گرفته‌اند چه نامی را برای آخرین فیلم فاز سوم دنیای سینمایی مارول انتخاب کنند؛ بدون شک اشتیاق طرفداران مارول برای پی بردن به سرنوشت ابرقهرمانان مورد علاقه خود وصف ناپذیر است، اما آن‌ها مجبورند تا سال آینده برای فهمیدن این موضوع صبر کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.