نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 ارديبهشت 1397
ساعت 19:00

سرویس ذخیره ابری برای نینتندو سوییچ آنلاین معرفی شد

0 از 5

نینتندو جزئیات بیشتری از سرویس اشتراکی آنلاین نینتندو سوییچ که قرار است در شهریورماه راه‌اندازی شود را ارائه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت نینتندو به تازگی سرویس جدید ذخیره ابری (Cloud Saves) را به یعنوان یکی از ویژگی‌های «نینتندو سوییچ آنلاین»، که قرار است از سپتامبر (شهریور) شروع به کار کند معرفی کرد. نینتندو این خبر را در قالب اعلامیه زیر منتشر کرده است:

اطلاعات خود را برای دسترسی راحت‌تر به شکل آنلاین ذخیره کنید. جزئیات بیشتر در رابطه با این سرویس، تا قبل از راه‌اندازی سرویس اشتراکی نینتندو سوییچ آنلاین در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

Nintendo مدتی پیش بود که بار دیگر به راه‌اندازی سرویس جدید اشتراکی و آنلاین تاکید کرده بود. آن‌ها همچنین هزینه اشتراک‌ها را ۳.۹۹ دلار برای یک ماه، ۷.۹۹ دلار برای سه ماه و ۱۹.۹۹ دلار برای یک سال اعلام کردند. اشتراک مخصوص «اعضای خانواده» با هزینه ۳۴٫۹۹ دلار نیز معرفی شده که با این اشتراک، تا هشت دارنده حساب کاربری تعیین شده نینتندو، قادر به استفاده از سرویس اشتراکی آنلاین در سیستم‌های مختلف خواهند بود.

دارندگان این اشتراک، قادر به دسترسی به سرویس‌های آنلاین از جمله بازی‌های آنلاین، اپلیکیشن مخصوص نینتندو آنلاین برای گوشی‌های هوشمند و همچنین دسترسی هنگام راه‌اندازی به ۲۰ بازی کلاسیک NES خواهند بود. نینتندو تاکنون ۱۰ عنوان از این بازی‌ها را معرفی کرده و به این ترتیب دارندگان این اشتراک، در زمان راه‌اندازی سرویس جدید اشتراکی نینتندو آنلاین قادر به تجربه آن‌ها هستند:

  1. Soccer
  2. Tennis
  3. Donkey Kong
  4. Mario Bros.
  5. Super Mario Bros.
  6. Balloon Fight
  7. Ice Climber
  8. Dr. Mario
  9. The Legend of Zelda
  10. Super Mario Bros. 3

گفتنی است که طبق اعلام نینتندو، این ۲۰ بازی نیز از خدمات آنلاین جدید استفاده خواهند کرد.

بسته به بازی انتخاب شده، بازیکنان می‌توانند آن بازی را در حالت رقابتی آنلاین یا به شکل مشارکتی (کو-آپ) و یا حتی بازی کردن به شکل نوبتی تجربه کنند. دوستان حتی می‌توانند بازی تک‌نفره دیگران را به شکل آنلاین تماشا کرده و «در هر زمان» کنترل بازی را به دیگری بسپارند. همه بازی‌های کلاسیک NES از قابلیت چت صوتی، آن هم از طریق اپلیکیشن مخصوص نینتندو آنلاین برای گوشی‌های هوشمند نیز برخوردار هستند. همچنین این بازی‌ها به شکل آفلاین نیز قابل تجربه خواهند بود.

طبق اعلام قبلی، قرار است سرویس جدید اشتراکی Nintendo Switch Online در ماه سپتامبر امسال (شهریور ماه) راه‌اندازی شود. همچنین در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ نینتندو با سرمایه‌گذاران شرکت، شینیا تاکاهاشی گفت که بخش‌ها و ابعادی در سرویس جدید اشتراکی آنلاین وجود خواهد داشت که ارزش صبر کردن را دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.