نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 ارديبهشت 1397
ساعت 17:30

کپ کام تا قبل از مارس 2019 دو بازی بزرگ معرفی خواهد کرد

5 از 5

کپ‌کام تا انتهای سال مالی کنونی (تا مارس ۲۰۱۹) دو بازی بزرگ معرفی خواهد کرد.

کپ‌کام دیروز بود که گزارش مالی خود را منتشر کرد و حالا مشخص شد که عرضه بازی محبوب Monster Hunter World، سبب شده تا این شرکت پرسودترین سال مالی تاریخ خودش را به ثبت برساند. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام حالا قصد دارد با عرضه دو بازی «بزرگ» در سال مالی جاری، همین چرخه موفقیت را پیگیری کرده و این حرکت رو به جلو را تداوم ببخشد.

همان طور که در متن توییت زیر نیز دیده می‌شود، دنیل احمد از تحلیلگران صعت گیم در Niko Partners، اشاره کرده که این دو بازی بزرگ کپ‌کام در تاریخی پیش از مارس ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد. با این وجود، درحال حاضر به شکل رسمی مشخص نیست که این دو بازی چه عناوینی هستند. همچنین کمپانی انتظار فروش کم‌تری را برای مجموع دو بازی امسال، نسبت به دو بازی بزرگ سال قبل قائل است.

کپ‌کام قصد دارد در این سال مالی (قبل از فروردین ۹۸) دو بازی بزرگ عرضه کند

دو بازی بزرگ سال قبل این شرکت Monster Hunter World و Marvel vs Capcom: Infinite بودند

کپ‌کام انتظار دارد که فروش مجموع دو بازی بزرگ امسال پایین‌تر از فروش بازی‌های سال قبل باشد. پس بازی‌های بزرگ امسال، به بزرگی Monster Hunter World نیستند

در موضوع دو بازی بزرگ، واقعا به شکل قطعی امکان اشاره به بازی خاصی وجود ندارد. با این حال، طبق گزارش‌های منتشر شده در طول چند ماه گذشته، می‌توان گمانه‌زنی‌هایی در این باره داشت. یکی از مطرح‌ترین بازی‌ها می‌تواند معرفی بازی Devil may Cry 5 باشد؛ بازی که حالا مدتی نسبتا طولانی است که خبرهای جسته و گریخته‌ای از در جریان ساخت بودن آن منتشر می‌شده است.

یکی دیگر از بازی‌های مطرح که اینک چند سال از اعلام شروع ساخت آن می‌گذرد، بازی Resident Evil 2 Remake است که طرفداران، از سال ۲۰۱۵ و اعلام شروع توسعه آن، خبرهای بسیار کمی از روند ساخت دریافت کردند. در واقع آخرین اظهار نظر رسمی کپ‌کام، به دو سال پیش و زمانی بر می‌گردد که اعلام شد بازی رزیدنت اویل ۲ در دست ساخت، یک نسخه ریمستر نیست بلکه یک نسخه تماما و از پایه بازسازی شده خواهد بود. با این که هر دو بازی ذکر شده، پتانسیل بالایی را برای جای‌گیری در میان یکی از دو بازی بزرگ امسال کپ‌کام دارند، ولی به هر حال همان‌طور که اشاره شد، این عناوین تنها گمانه‌زنی هستند و کپ‌کام ممکن است دنباله‌هایی برای سایر سری‌های محبوب خود معرفی کند.

صرف نظر از همه این گمانه‌زنی‌ها، این احتمال هم هست که کپ‌کام طرفداران را به کلی غافلگیر کرده و دو بازی غیرمنتظره معرفی کند. همین چند هفته گذشته بود که خبرهایی از ثبت علامت‌های تجاری مرتبط با Onimusha توسط کپ‌کام منتشر شد. همچنین یک بازی از سری مگا-من برای نسل هشتم نیز می‌تواند برای طرفداران سورپرایزکننده باشد. به هر شکل، باید تا زمان ارائه خبرهای رسمی از جانب کپ‌کام منتظر ماند و دید که این دو بازی بزرگ، در نهایت کدام عناوین خواهند بود.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.