نویسنده: محمدرضا حیدری پنج شنبه، 10 خرداد 1397
ساعت 14:25

واکنش کمپانی مادر GTA و Red Dead نسبت به موفقیت Fortnite

0 از 5

Take-Two، کمپانی مادرِ راکستار، توسعه‌دهنده‌ی عناوین GTA و Red Dead، یک‌بار دیگر درباره‌ی پدیده و موفقیت عظیم Fornite اظهارنظر کرده است.

امروز و در جریان رویدادی، کارل اسلاتوف، مدیر Take-Two، با گفتن این سخنان مراسم را آغاز کرد که هر بازی‌ای مانند Fortnite که بسیار موفقیت‌آمیز است، برای صنعت گیم بسیار مفید محسوب می‌شود؛ زیرا این نوع از بازی‌ها بازیکنان بیشتری را به سمت بازار بازی‌های ویدئویی هدایت می‌کنند.

وی چنین بیان کرد که: «ما فکر می‌کنیم پیروی کردن سریع از جریان اصلی در برخی موقعیت‌ها می‌تواند سودمند باشد؛ اما شما نمی‌توانید فقط یک تقلید کار صرف باشید، باید نوآوری هم داشته باشید.»

Slatoff همچنین به این اشاره کرد با اینکه «PUBG» و «Fortnite» هردو در سبک بتل رویال مشترک هستند ولی این دو عنوان نسبت به هم تفاوت‌های بسیار زیادی دارند. هرکسی که این عناوین را بازی کرده باشد می‌داند که فورتنایت یک تجربه‌ی سبک ، آسان‌تر و تفننی‌تر در حالت بتل رویال است؛ درحالی‌که پابجی نسبت به این سبک، حس و حال جدی‌تری دارد.

فورتنایت با تغییر دادن مسیرش در این سبک – در کنار رایگان بودن بازی- بدون شک توانست تضمین‌کننده‌ی موفقیت خود باشد. اسلاتوف اضافه کرد که عنصر ساختن پایگاه در بازی فورتنایت، توانست نظر میلیون‌ها گیمر جوان را که بازیکن Minecraft و دیگر عناوین دارای المان ساخت‌وساز هستند به خود جذب کند.

اسلاتوف همچنین گفت: «شما نمی‌توانید فقط از جای خود برخیزید و با انجام دادن کارهای مشابهی که قبلاً انجام شده، امید به موفقیت داشته باشید.»

اخیراً کمپانی Rockstar در حال محکم کردن جایگاه خود در میان عناوین بتل رویال با استفاده از بازی GTA Online است. در پی این هدف، راکستار حالت بتل رویال مخصوص به خود را با نام Motor Wars در سال 2017 برای این عنوان ساخت؛ همچنین در همین هفته، راکستار یک حالت دیگر که الهام گرفته از سبک Battle Royale است را با نام Trap Door به این بازی  اضافه کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.