نویسنده: مهدی افتخاری پنج شنبه، 10 خرداد 1397
ساعت 17:23

عنوان Crackdown 3 کنسل نشده است

0 از 5

نگران نباشید، Crackdown 3 در راه است!

اوایل این هفته، چندین نفر که بازی Crackdown 3 را در سایت آمازون پیش سفارش کرده بودند، گفتند آمازون سفارش آن‌ها را کنسل کرده است. این باعث شد همه فکر کنند که ساخت این عنوان متوقف شده، اما اینطور نیست، چرا که سفارش‌های دیگری از بازی در سایت‌های مانند آمازون هنوز وجود دارند. برای خاتمه دادن به شایعات، رئیس بخش بازارایابی Xbox، آقای گرین برگ در توئیتر پستی گذاشت که در آن گفته بازی در حال ساخت است.

تیم سازنده، سخت برای ساخت بازی تلاش می‌کنند. برای مشکل‌های بوجود آمده در سفارشات آمازون، باید با آن‌ها مستقیما تماس بگیرید و بررسی کنید.

بعدا در پست دیگری در توئیتر گرین برگ گفت که کنسل شدن سفارشات، بخاطر یک مشکل تکنیکی در آمازون بود که در حال رفع شدن است. منطقی به نظر می‌رسد که برخی فورا این فکر به ذهنشان خطور کند که این عنوان کنسل شده است. از E3 سال قبل تا به حال، مایکروسافت هیچ اسمی از بازی نبرده و یا اطلاعات جدیدی را از آن نداده است.

در ابتدا قرار بود Crackdown 3، در کنار Xbox One X در ماه نوامبر به بازار عرضه شود. اما بعد تا بهار امسال تاخیر خورد و بهار هم رو به اتمام است. بنابراین منطقی است که بازی دوباره به تاخیر بیفتد.

عنوان Crackdown 3 احتمالا امسال در کنفرانس مایکروسافت حضور خواهد داشت و امیدواریم که تاریخ انتشار آن مشخص شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.