نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 10 خرداد 1397
ساعت 18:19

استودیوی Avalanche توسط Nordisk Film خریداری شد

0 از 5

استودیوی سازنده‌ی Just Cause و Rage 2 توسط ناشر عناوین سونی در اسکاندیناوی خریداری شد

شرکت Nordisk Film، همانطور که از نامش پیداست، بیشتر در زمینه‌ی سینما فعالیت داشته و عناوینی چون Kon-Tiki ،A War و Land of Mine را تهیه کرده است. اما این شرکت در زمینه‌ی عرضه‌ی بازی نیز بی‌تجربه نبوده و وظیفه‌ی عرضه‌ی محصولات پلی‌استیشن را نیز برعهده داشته.

شرکت Nordisk Film اواخر سال 2017 بخشی از سهام استودیوی Avalanche را خرید و حالا کنترل این استودیو را در دست گرفته است.

به گفته‌ی مدیرعامل این استودیو، Pim Holfve، این اتفاق روند کاری آن‌ها را تغییر نخواهد داد:

استراتژی استودیوی Avalanche تحت مالکیت Nordisk Film بدون تغییر باقی خواهد ماند. [این استودیو] به عنوان یک استودیوی مستقل، به توسعه‌ی IP‌های خود و همچنین همکاری با ناشران ثالث و صاحبان لایسنس ادامه خواهد داد. موسسان این استودیو، Christofer Sundberg و Linus Blomberg نیز پس از این معامله در استودیوی Avalanche باقی می‌مانند و بر بخش‌های تکنیکی و هنری بازی‌های درحال توسعه متمرکز می‌شوند.

ایشان سرمایه‌گذاری Nordisk Film در رشد استودیو موثر خواند:

ما سال فوق‌العاده‌ای را با Nordisk Film به عنوان بخشی از استودیوی Avalanach گذراندیم. ما با روندی که قبلاً ممکن نبود رشد کرده‌ایم و بالغ شدیم. با این که به عنوان استودیویی مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهیم، Nordisk Film با یک قرن تجربه در کسب و کار خلاقانه، بنیان قوی‌‎تری برایمان خواهد بود. از همراه داشتن آن‌ها بسیار خوشحالم.

این معامله ماه آینده نهایی می‌شود و باید صبر کرد و دید که آیا واقعا تغییری در روند کار این استودیوی به وجود می‌آید یا نه. استودیو‌های مستقل مثل Avalanche که اندازه‌ی متوسطی دارند، به ساخت عناوین دیگر نیز کمک می‌کنند و شاید سرمایه‌گذاری Nordisk Film باعث شود که آن‌ها فرصت خلق IPهای جدید بیشتری را داشته باشند. این استودیو اخیراً یک شعبه در سوئد نیز تأسیس کرد که هدف آن، یاری رساندن در توسعه‌ی پروژه‌های فعلی و آینده است.

استودیوی Avalanche همراه id Software در حال کار روی نسخه‌ی دوم عنوان تیراندازی Rage است که اواسط سال 2019 عرضه می‌شود و در E3 امسال نیز حضور خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.