نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 بهمن 1401
ساعت 14:00

سازندگان Hogwarts Legacy برنامه ای برای ساخت بسته الحاقی ندارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Avalanche Software که اخیرا نیز بازی موردتحسین Hogwarts Legacy از آن‌ها منتشر شده است، به تازگی اعلام کرده که برنامه‌ای برای ساخت و عرضه DLC، اکسپنشن یا بسته‌های الحاقی اضافی ندارد. این خبر که توسط کارگردان بازی Alan Tew مطرح شده، در آن اشاره می‌شود که سازندگان همه وقت خود را برای تکمیل این بازی صرف کردند و به این ترتیب درحال حاضر برنامه‌ای برای ساخت و انتشار DLC وجود ندارد.

لازم به ذکر است که Hogwarts Legacy در این مدت کوتاه و از زمان انتشار تاکنون، چندین بروزرسانی و آپدیت نیز دریافت کرده که البته بیشتر آن‌ها در ارتباط با برطرف کردن مشکلات فنی، باگ‌ها یا ارتقا عملکرد بوده است. همچنین تریلرهای مختلفی هم از بازی در این ارتباط وجود داشت که برای مثال یکی از آن‌ها به جزئیات استفاده از تکنولوژی ray tracing در کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S پرداخته بود.

بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه شد. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز قرار است در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.