نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 خرداد 1397
ساعت 09:15

سونی تا قبل از E3 2018 سه بازی جدید PS4 را معرفی می‌کند

5 از 5

شرکت سونی اخیرا اعلام کرده که تا زمان شروع E3 2018، رویداد روزانه «شمارش معکوس» برای معرفی عناوین جدید خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با هر چه نزدیک‌تر شدن به شروع رویداد E3 2018 و معرفی بسیاری از بازی‌هایی که قرار است در این رویداد حضور داشته باشند، کمپانی‌های بزرگی نظیر سونی نیز همچنان در پی بازارگرمی و تدارک سورپرایزهای بیشتر برای طرفدارانشان هستند. این ناشر بزرگ صنعت گیم، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا قبل از شروع این رویداد و درواقع از فردا تا زمان آغاز E3 یعنی تا روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد)، سه بازی جدید PS4 که قرار است در این رویداد حضور داشته باشند را معرفی کند.

در حال حاضر و با توجه به همه گزارش‌ها و خبرهایی که پیرامون کنفرانس سونی به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد که این کمپانی در وضعیت ایده‌آلی به سر می‌برد. پیش از این در بازی‌مگ مطالعه کردید که این کمپانی قرار است در کنفرانس خود، پیرامون چند بازی انحصاری و غیر انحصاری بزرگ و کوچک صحبت کند که تمرکز اصلی این رویداد، روی چهار بازی بزرگ و انحصاری Marvel’s Spider-Man، Ghost of Tsushima، Death Stranding و همچنین The Last of Us: Part 2 خواهد بود.

در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، به تازگی پستی ارسال شده که جزئیات معرفی‌ها و اطلاعیه‌های این شرکت در فاصله شروع رویداد E3 2018 را تشریح می‌کند. این پست که با عنوان «شمارش معکوس تا E3» است، شامل جزئیات رویداد «یک گزارش در هر روز منتهی به شروع E3» خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید برنامه این گزارش‌ها را مطالعه کنید:

چهارشنبه ۶ ژوئن (۱۶ خرداد)، معرفی: بازی جدید PS4 با قابلیت پشتیبانی از PS VR

پنجشنبه ۷ ژوئن (۱۷ خرداد)، تاریخ عرضه یکی از بازی‌های آینده از استودیوهای داخلی سونی

جمعه ۸ ژوئن (۱۸ خرداد)، معرفی: بازی جدید PS4

شنبه ۹ ژوئن (۱۹ خرداد)، معرفی: بازی جدید PS VR

یکشنبه ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد)، جزئیات یک بازی به شدت موردانتظار برای PS VR

playstation e3 2018 bloodborne 2 devil may cry 5 leak.jpg.optimal

گفتنی است که همه این اطلاعیه‌ها قرار است در ساعت ۷:۳۰ شب به وقت ایران و از طریق توییچ، یوتیوب، فیس‌بوک یا وب‌سایت پلی‌استیشن و به شکل لایواستریم اعلام شود. مشخص نیست که محتواهای جانبی این لایواستریم‌ها چیست و این می‌تواند صحبت‌های مجریان پلی‌استیشن پیرامون بازی‌ها باشد، پخش تریلر از بازی‌ها باشد و یا هر دو این گزینه‌ها در کنار هم نیز محتمل خواهد بود.

تصمیم سونی درباره اینکه ۳ بازی از این ۵ معرفی، مرتبط با PS4 است می‌تواند برای طرفداران خوشحال کننده باشد. همچنین به نظر می‌رسد که ۲ بازی از این ۳ بازی نیز توسط استودیوهای خارج از سونی ساخته شده و این موضوع محتمل است که شاهد معرفی دو بازی شایع این روزها یعنی Bloodborne 2 و Devil May Cry 5 باشیم. همان طور که پیش از این نیز در بازی‌مگ مطالعه کردید، نام این دو بازی در فهرست ادعایی لیک شده از کنفرانس خبری سونی وجود داشت.

درباره تاریخ عرضه یکی از عناین داخلی سونی، این مورد می‌تواند گزینه‌های زیادی داشته باشد که مهم ترین آن‌ها، یکی از چهار بازی بزرگ و از قبل اعلام شده سونی است، که به خصوص مشخص شدن تاریخ عرضه بازی The Last of Us: Part 2، می‌تواند در گرم‌تر شدن هر چه بیشتر فضا برای آغاز کار سونی در E3 2018 مفید باشد. سونی درباره «جزئیات یک بازی به شدت موردانتظار برای PS VR» هم برنامه دارد که ظاهرا از عمد از عبارات به شدت موردانتظار و PS VR استفاده کرده چون گمانه‌زنی درباره این بازی با این توصیف تقریبا غیرممکن است.

با توجه به این رویداد شمارش معکوس تا E3 2018 و تصمیم سونی برای نمایش کنفرانس خبری خود در سینماها، به نظر می رسد که این ناشر صنعت گیم از اطمینان بالایی برای نمایش‌های خود برخوردار است. در هر صورت این عناوین مرموز و نام‌برده نشده هر چه هم که باشند، سونی به این شکل می‌تواند فضا را تا شروع کنفرانس پلی‌استیشن در E3 داغ نگه دارد.

کنفرانس سونی در رویداد E3 2018، در روز ۲۲ خرداد، ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.