نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 03 تیر 1397
ساعت 09:00

تاریخ عرضه اپیزود اول Life Is Strange 2 مشخص شد

0 از 5

به تازگی استودیو Dontnod در یک پست توییتری، تاریخ عرضه اولین ایپزود از فصل دوم بازی Life Is Strange را مشخص کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Dontnod در جریان رویداد E3 2018 پیرامون بازی Life Is Strange 2 اطلاعات بیشتری منتشر کرد. ما تاکنون می دانستیم که فصل دوم از این بازی در پیش است و به تازگی، مشخص شده که اولین اپیزود از بازی دوم Life Is Strange در چه زمانی عرضه می‌شود. Life Is Strange یک بازی داستان‌محور و اپیزودیک است؛ و در بازه‌های زمانی مشخص اپیزود یا قسمت جدیدی از آن عرضه می‌شود. با تایید Dontnod، اولین اپیزود از فصل دوم این بازی قرار است در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) منتشر شود. در این زمینه استودیو هنوز اطلاعات جدیدی از داستان بازی به اشتراک نگذاشته و براساس پست توییتری این استودیو، فقط می‌دانیم که این فصل «از مجموع پنج اپیزود» تشکیل می‌شود. به گفته Dontnod اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز حدود دو ماه دیگر و در آگوست منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این اطلاعیه توییتری و تیزر تاریخ عرضه بازی را نیز مشاهده کنید:

اپیزود ۱ از Life Is Strange 2 در ۲۷ مارس منتشر می‌شود.

اطلاعات بیشتر درباره این بازی نیز در آگوست فاش می شود.

 

 

گفتنی است که امکان پیش‌خرید بازی نیز از هفته آینده شروع می‌شود که همزمان با عرضه بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit خواهد بود. این بازی نیز در E3 2018 معرفی شد و یک بازی مستقل و کامل است که Dontnod به شکل رایگان عرضه می‌کند. در این زمینه، میان این بازی و فصل دوم نیز ارتباط وجود دارد و در یک بازه زمانی و دنیا برای Max و Chloe در Life is Strange رخ می‌دهد. همچنین گفته شده که برخی تصمیمات و المان‌های داستانی شکل گرفته از اسپین‌آف Captain Spirit هم به بازی Life Is Strange 2 نیز منتقل می‌شود. همان طور که ذکر شد بازی Captain Spirit نیز در رویداد E3 2018 معرفی شد که می‌توانید تریلر معرفی آن را نیز در بازی‌مگ مشاهده کنید. این بازی اسپین‌آف قرار است در ۲۶ ژوئن (۵ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

در دیگر خبرها پیرامون سری تحسین شده Life is Strange، اخیرا گزارش شده که این مجموعه قرار است صاحب «سری کامیک بوک‌های اختصاصی» خودش نیز شود. در این زمینه انتشارات Titan و Square Enix قرار است مجموعه کامیک بوک‌هایی براساس این بازی تهیه و منتشر کنند که قرار است اولین نسخه آن در ۴ دسامبر (۱۳ آذر) عرضه شود. همچنین امکان پیش‌خرید این نسخه نیز هم‌اکنون وجود دارد.

اولین فصل و اپیزود از بازی Life Is Strange در سال ۲۰۱۵ عرضه شد که موفق به دریافت تحسین‌های گسترده‌ای از جانب منتقدین شد و در ادامه و سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نیز در چندین رشته، نامزد یا برنده جوایز بازی سال گردید. این بازی همچنین از حیث داستانی پیرامون شخصیت Max Caulfield است؛ شخصیتی که متوجه شده بود دارای قدرت‌ها و توانایی‌هایی مثل دستکاری در زمان است. برای این بازی در ادامه یک بازی پیش‌درآمد نیز تحت عنوان Life Is Strange: Before the Storm عرضه شد، که وقایع داستانی سه سال قبل از بازی اورجینال را روایت می کرد. البته در این نسخه، شخصیت اصلی داستان Chloe Price بود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.