نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 14 تیر 1397
ساعت 10:48

اطلاعات جدید از داستان و موسیقی Cyberpunk 2077

0 از 5

محرک‌های اصلی داستان، آزادی و هویت خواهند بود

استودیوی CD Project از زمان نمایش E3 2018 عنوان Cyberpunk 2077 به بعد، سال‌های طولانی سکوت خبری مربوط به این بازی را شکسته و پی در پی با اطلاعات جدید ما را بیش از پیش به وجد می‌آورد. برای مثال، یکی از نویسندگان بازی، آقای Stanisław Święcicki طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن، درباره‌ی موضوعات اصلی داستان بازی اعلام کرد:

برای من، مهم‌ترین قسمت داستان بازی بحث هویت و آزادیست، یعنی پیدا کردن مسیر خودتان. جست‌وجوی هویت امری بسیار انسانیست و بعضی‌ها به سمت دسته‌ی خلافکاران جذب می‌شوند، با این‌که ظاهرشان تغییر پیدا کرده اما هنوز ذاتاً انسان هستند. این به یک موضوع جهانی مشترک بین همه‌ی ما اشاره دارد، و آن هم احساس تعلق‌ داشتن به گروه است.

سازندگان بازی در صفحه‌های رسمی آن در شبکه‌های مجازی نیز حضور فعالی دارند؛ دو روز پیش از طریق فیس‌بوک درباره‌ی مکانیک مخفی‌کاری بازی توضیح دادند و حالا سخنانی درباره‌ی موسیقی بازی زده‌اند:

ما "سایبر" را با "پانک" پیوند می‌دهیم؛ این دو پایه‌های اصلی ما برای موسیقی بازی هستند. سایبر مربوط به بافت‌ صوتی موسیقی بازیست- پالت صدایمان بسیار خام، کثیف تلفیقی و حتی فوتوریستیک خواهد بود. پانک هم که حالت آن خواهد بود- سرکش، پررو و تحریک کننده.

Night City پر زرق و برق است و موسیقی آن نیز همینطور خواهد بود؛ ما خودمان را به سبک خاصی محدود نمی‌کنیم. برعکس، از همه‌ی استایل‌ها چیزی برمی‌داریم تا میکس منحصر به فردی بسازیم که داستان را جلو ببرد و لایه‌های جدیدی به محتوای داستان اضافه کند.

Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشاری ندارد اما برای PC، PS4 و Xbox One در حال تولید است. با توجه به شایعات، کنسول‌های نسل جدید در سال 2020 به بازار می‌آیند، پس این بازی باید تا آن موقع عرضه شود. همچنین احتمال بین نسلی شدن آن نیز وجود دارد. سی دی پراجکت قول دموی جدیدی را برای خبرنگاران در مراسم Gamescom (که کمتر از دو ماه دیگر برگزار خواهد شد) داده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.