نویسنده: مهدی افتخاری چهارشنبه، 20 تیر 1397
ساعت 17:44

کار شرکت CD Projekt Red با دنیای Witcher تمام نشده است

0 از 5

به نظر می‌رسد که بازی دیگری مرتبط با دنیای Witcher در دست ساخت است.

شرکت CD Projekt بارها اعلام کرده بود که عنوان Witcher 3، آخرین بازی در این سری محبوب و پر طرفدار است. اما این به این معنی نیست که آن‌ها به فکر ساخت بازی دیگری مرتبط با دنیای ویچر نیفتند.

تا به امروز، 33 میلیون نسخه از سومین بازی در سری ویچر به فروش رسیده است، این فروش بالا دلیل قانع کننده‌ایست تا تیم سازنده اثر دیگری در این دنیای بسیار زیبا را خلق کنند.

در یک مصاحبه با Bankier.pl، مدیل عامل شرکت CD Projekt، آدام کیچینسکی گفت که کار شرکت با دنیای ویچر تمام نشده و آن‌ها بر روی پروژه دیگری مرتبط با این فرنچایز کار می‌کنند. اما به گفته کیچینسکی، شرکت هنوز آماده نیست تا در مورد این پروژه جدید حرفی بزند.

ما می‌خواهیم که فعلا فقط روی Cyberpunk 2077 تمرکز کنیم. زمانی فرا می‌رسد که بیشتر در مورد پروژه جدیدمان صحبت خواهیم کرد.

سوال آخری که در مصاحبه از کیچینسکی پرسیده شد، این بود که آیا طرفداران باید انتظار معرفی Witcher 4 را داشته باشند یا خیر.

از همان ابتدا هم قرار بود ویچر یک سه‌گانه باشد، بنابراین نام بازی بعدی ما Witcher 4 نخواهد بود. اما این مسلما به این معنی نیست که ما دنیایی را که در طول چندین سال خلق کردیم، به همین راحتی رها خواهیم کرد. اما متاسفانه امروز نمی‌توانم در این مورد با شما حرف بیشتری بزنم.

با توجه به اینکه داستان گرالت در آخرین نسخه از سری ویچر به پایان رسید، جالب است که ببینیم شخصیت اصلی بازی بعدی چه کسی خواهد بود یا اینکه داستان آن در چه زمانی اتفاق می‌افتد. شاید شخصیت‌های سه‌گانه ویچر در آن حضور داشته باشند و یا حتی شاید خود گرالت را نیز در آن ببینیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.