نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 20 تیر 1397
ساعت 12:27

پیش‌بینی‌های NPD در باره‌ی پرفروش‌ترین کنسول و بازی‌های سال 2018

0 از 5

آقای Mat Piscatella اعتقاد دارد که فروش نینتندو سوئیچ از PS4 پیشی خواهد گرفت

 کدام کنسول و بازی‌ها پرفروش‌ترین‌های سال 2018 خواهند شد؟ هم اکنون درمیانه‌ی سال 2018 هستیم و جوابی قطعی‌برای این سوال نداریم، اما رئیس گروه تحقیقاتی NPD، آقای Piscatella شهامت این را پیدا کرده تا برخی از پیش‌بینی‌هایش را به اشتراک بگذارد.

با این‌که کنسول PS4 تا این‌جای کار پرفروش‌ترین کنسول سال بوده، اما به عقیده‌ی آقای Piscatella نینتندو سوئیچ در نهایت به رتبه‌ی اول صعود خواهد کرد. این کنسول تا 3 ماه آخر سال جاری از PS4 عقب خواهد بود اما با عرضه‌یSuper Smash Bros. Ultimate و دو نسخه‌ی!Pokémon: Let’s Go, Pikachu و Pokémon:Let’s Go!, Eevee، نینتندو از سونی پیشی خواهد گرفت. البته در هر صورت امسال، سال بدی برای سازندگان این کنسول‌ها نخواهد بود، چرا که هر سه سیستم PS4، Xbox One و Nintendo Swtich حداقل 4 میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش خواهند کرد. فروش کلی سخت‌افزار می‌تواند از مرز 17.5 میلیون عبور کند که بیشترین رقم از سال 2012 است.

در بخش نرم‌افزاری نیز امسال رقابت تنگاتنگی را بین سه عنوان Red Dead Redemption 2 ،Call of Duty: Black Ops 4 و Battlefield V شاهد خواهیم بود. لیست پیش‌بینی شده‌ی ده بازی پرفروش سال 2018 به شکل زیر است:

  1. Red Dead Redemption 2
  2. Call of Duty: Black Ops 4
  3. Battlefield V
  4. NBA 2K19
  5. Far Cry 5
  6. Madden NFL 19
  7. Fallout 76
  8. God of War
  9. Monster Hunter: World
  10. Marvel’s Spider-Man

نظر شما درباره‌ی سخنان آقای Piscatella چیست؟ غیاب بازی‌های سوئیچ در این لیست عجیب به‌نظر می‌رسد، چون به گفته‌ی ایشان، سوئیچ پرفروش‌ترین کنسول سال خواهد شد. احتمال حضور Super Smash Bros. Ultimate در این لیست بسیار بالاست و از طرفی با توجه به نبود بخش تک نفره و جدال‌های متعدد سر نسخه‌ی جدید کال او دیوتی، امکان دوم شدن آن کمی دور از ذهن به نظر‌ می‌رسد. البته در این بین، اول شدن نسخه‌ی دوم Red Dead Redemption امری بسیار معمول و مورد انتظار است؛ حتی اگر این عنوان به اندازه‎ی GTA V نیز فروش نکند می‌تواند سود عظیمی برای کمپانی راک‌استار به ارمغان آورد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.