نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 23 تیر 1397
ساعت 15:45

تریلر جدیدی از عنوان We Happy Few منتشر شد

5 از 5

یک تریلر جدید از بازی We Happy Few منتشر شد.

در میان بازی‌های فراوانی که قرار است تا چند وقت آینده به بازار عرضه شوند، عنوان We Happy Few زیاد به چشم نمی‌آید. اما این دلیل نمی‌شود که آن را کنار گذاشت و تجربه نکرد. We Happy Few یک بازی اول شخص عجیب و منحصر به فرد است که در تاریخ 10 آگوست، یعنی 19 مرداد برای Xbox One، PS4 و ویندوز 10 به بازار عرضه خواهد شد. روز گذشته تریلر جدیدی از این عنوان به نمایش گذاشته شد که همانند تریلرهای قبلی بازی کمی عجیب و غیر عادی بود.

در تریلر که نام آن "Always Be Cheerful" یا "همیشه خوشحال باشید" است، شخصیت‌های منفی بازی، یعنی دکتر شلی و دکتر بایرون را می‌بینیم که در حال انجام آزمایشاتی روی یکی از شهروندان ولینگتون ولز هستند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا این شهروند تمامی حقیقت‌هایی را که در مورد اداره کردن شهر فهمیده است، به فراموشی بسپارد.

به همراه تریلر، سه عکس جدید از سه شخصیت اصلی قابل بازی نیز منتشر شد. سالی، یک دانشمند که با استفاده از مخلوط‌های شیمیایی با دشمنان مقابله می‌کند، جو بلو آرتور، یکی از شهروندان ولینگتون که دست از مصرف مواد Joy یا خوشحالی برداشته و هوشیار شده است، و در آخر، اولی پیر و کهنه کار دیووانه.

در ادامه می‌توانید عکس‌ها و تریلر را مشاهده نمایید.

We-Happy-Few-New-Trailer-P1

We-Happy-Few-New-Trailer-P2

We-Happy-Few-New-Trailer-P3

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.