نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 23 تیر 1397
ساعت 20:21

طراح Dragon Age: Origins شرکت Bioware را ترک کرد

5 از 5

James Ohlen شرکت بایوویر را ترک کرد

آقای اولن، طراح عناوینی محبوبی نظیر Baldur’s Gate II ,Neverwinter Nights ,Star Wars: Knights of the Old Republic و Dragon Age: Origins که کارگردانی Star Wars: The Old Republic را نیز برعهده داشت، این شرکت را پس از 22 سال ترک کرد.

او در سال‌های اخیر مشغول کار روی عنوان Shadow Realms در BioWare Austin بود و پس از کنسل شدن این عنوان در سال 2015 به پروژه Anthem پیوست. ایشان خبر جدایی از بایوویر را در توییتر به این شکل اعلام کرد:

بعد از 22 سال از بایوویر بازنشسته شدم. زمانی را که روی انتم، جنگ‌ستارگان، عصر اژدها و Dungeons and Dragons صرف کردم خیلی دوست داشتم. اما حالا به استراحت و کار روی چیزی کوچک‌تر و شخصی‌تر نیاز دارم.

ظاهراً آقای اولن دنیای بازی‌های رایانه‌ای را به قصد کار روی کتاب منبع Dungeons and Dragons خود که Odyssey of the Dragonlords نام دارد ترک خواهد کرد.

اولین کتابی که خواهم نوشت Odyssey of the Dragonlords نام دارد. با یکی از کارگردانان پروژه‌ی قبلی بایوویر، Jesse Sky روی آن کار می‌کنیم. به علاوه‌ی یک نویسنده‌ی مخفی که قبلاً باهم همکاری داشته‌ایم.

جیمز اولن در کنار Mark Laidlaw (کارگردان پروژه‌ عصر اژدها: ریشه‌ها)، David Gaiden (نویسنده‌ی عصر اژدها: ریشه‌ها)، Drew Karpyshyn (نویسنده‌ی مس‌افکت) و مدیرکل شرکت، آقای Aaryn Flynn همگی از این شرکت جدا شده‌اند. البته‌ آقای کیسی هادسون، مدیرکل سابق، اخیراً به استودیو بازگشته؛ پس این در صرفاً یک‌طرفه نیست!

استودیوی بایوویر مدتیست دچار سردرگرمی شده؛ پس از شکست آخرین نسخه‌ی مس‌افکت، تمام تمرکز آن‌ها روی عنوان اکشن‌-نقش‌آفرینی چندنفره‌ی Anthem متمرکز شده. ظاهراً همه‌ی اعضای بایوویر با جهت جدید این استودیو موافق نیستند.

Anthem در تاریخ جمعه، سه اسفند سال جاری برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.