نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 23 تیر 1397
ساعت 09:00

دو دوره بتای عمومی در انتظار Call of Duty: Black Ops 4 است

0 از 5

استودیو تری‌آرک قصد دارد تا قبل از عرضه رسمی بازی Black Ops 4، دو دوره بتای عمومی برگزار کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Treyarch به تازگی اعلام کرده که بازی موردانتظار آن‌ها یعنی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است تا قبل از عرضه رسمی در پاییز امسال، دو رویداد بتای عمومی داشته باشد. اولین دوره بتا برای این بازی «تماما چندنفره و آنلاین» و شوتر اول شخص، از ماه آینده یعنی آگوست شروع می‌شود. در این دوره، بازیکنان صرفا قادر به تست کردن ماد سنتی چندنفره این بازی خواهند بود. تری آرک در این زمینه گفته که بازیکنان تست کننده در این دوره، درمجموع قادر به تجربه شش نقشه مختلف و همچنین پنج ماد چندنفره متفاوت یعنی Team Deathmatch، Domination، Hardpoint، Control و Search & Destroy هستند.

در این زمینه تری آرک گفته که دارندگان پلتفرم پلی‌استیشن 4، می‌توانند زودتر از دارندگان سایر پلتفرم‌ها وارد دوره اول تست بتای بازی شوند. این تاریخ نیز در روز ۳ آگوست (۱۲ مرداد) خواهد بود و دارندگان PC و همچنین ایکس‌باکس وان هم یک هفته بعد از آن قادر به تجربه بتای بازی هستند. شما در ادامه زمان‌بندی دقیق این دوره برگزاری بتای عمومی را مشاهده می‌کنید:

پلی‌استیشن 4: در ۳ تا ۶ آگوست (۱۲ تا ۱۵ مرداد) /  پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان: ۱۰ تا ۱۳ آگوست (۱۹ تا ۲۲ مرداد) / PC Early Access: در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) / بتای عمومی PC: در ۱۱ تا ۱۳ آگوست (۲۰ تا ۲۲ مرداد)

تری آرک در این ارتباط اشاره کرده که که کسانی که در این دوره تست بتا مشارکت داشته باشند، یک Calling Card ویژه به عنوان پاداش هم دریافت خواهند کرد که در داخل بازی و برای نمایش به سایر دوستان کاربرد دارد.

درنهایت در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) هم سازندگان بازی قصد اجرای یک دوره دیگر بتای عمومی برای بازی «کال آو دیوتی: بلک آپس 4» را دارند. به گفته Treyarch تمرکز اصلی آن‌ها این بار روی ماد کاملا جدید بتل رویال این بازی، یعنی حالت Blackout خواهد بود. در مورد این دوره، اطلاعات زیادی به شکل رسمی منتشر نشده ولی قرار است تری آرک باز هم این دوره را زودتر از سایرین، در پلتفرم پلی‌استیشن 4 اجرا کند. ییل میلر تهیه‌کننده بازی از تری آرک، پیرامون تجارب داخلی و تست‌هایی که تاکنون درباره ماد بتل رویال اجرا شده نیز گفته است:

تیم ما در تجارب داخلی خود تاکنون مقدار واقعا دیوانه‌واری از محتواهای فان و جذاب داشته‌اند. ما به شدت از این هیجان‌زده هستیم که قرار است در ماه سپتامبر این تجارب فان را با شما هم به اشتراک بگذاریم. بازخوردهایی که ما از طرف جامعه طرفدارنمان می‌گیریم، همیشه یک ظرفیت بسیار مهم برای ما بوده است. و باید گفت که تاکنون هیچ وقت ما این میزان بازخورد را به اندازه ماد Blackout دریافت نکرده بودیم.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 جدیدترین عنوان معرفی شده از سری ندای وظیفه است که قرار است در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.