نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 18 آبان 1393
ساعت 20:16

اطلاعات جدید در رابطه با سرور های اختصاصی Advanced Warfare منتشر شد

0 از 5

سال هاست که کاربرانی که بازی Call of Duty را به صورت آنلاین انجام میدهند از سرعت پائین اتصال ، مهاجرت های بی دلیل بین سرور و همچنین ایجاد تاخیر در حین بازی ناراضی هستند و این عدم رضایت خود را به روش های مختلف به گوش اکتیویژن رسانده اند . با عرضه ی Call of Duty Advanced Warfare این نارضایتی ها نیز با موج تازه ای مواجه شده اند .

مشکلات و هنگ کردن در حین بازی آنلاین در Call of Duty Advanced Warfare بسیار زیاد شده است به نحوی که گاهی اوقات تجربه ی شما از یک بازی روان را با مشکل مواجه میکنند . عده ی زیادی از کاربران این مشکلات را به علت سرور های اجاره ای اکتیویژن می دانند . در همین رابطه Sledgehammer بیانیه ای را در انجمن مربوط به بازی COD Advanced Warfare منتشر کرده است که در ادامه آن را خواهید خواند :


" ما چندین بار در ارتباط با سرور های اختصاصی بازی Advanced Warfare و اینکه سیاست اکتیویژن در رابطه با سرور های این بازی چیست از آنها سوال پرسیده ایم که پاسخی که دریافت نمودیم را در ادامه برای شما قرار میدهیم .
بازی Advanced Warfare سرور های خود را از دیتا سنتر های معتبر در سراسر کره ی زمین به کار گرفته است ( اجاره نموده است ) این سرور ها مسئولیت پشتیبانی از تمامی پلتفرم های بازی را به همراه Listen Server های ما که جزو دارائی ما محسوب میشوند و کار Match Making را انجام میدهند بر عهده دارند . هدف ما رسیدن به پایدار ترین و بهترین کانکشن برای بازی آنلاین بدون توجه به زمان و محلی است که شما از بازی استفاده میکنید . "


Sledgehammer در ادامه در رابطه با Patch جدید بازی که قرار است به زودی عرضه شود توضیحاتی را منتشر نموده است . برخی ویژگی های این آپدیت برطرف کردن مشکل پرستیژ ، مشکلات اتصال به سرور های آنلاین و سایر مشکلاتی است که آنها از طریق نظرات کاربران از آنها مطلع شده اند . این استودیو برای شان دادن حسن نیت خود از امروز برای کاربران بخش مولتی پلیر بازی Double Xp را فعال نموده است که تا دوشنبه ساعت 10 صبح فعال خواهد ماند .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.