نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 29 تیر 1397
ساعت 08:15

اطلاعات گسترده‌ای از Ace Combat 7 منتشر شده است

5 از 5

باندای نامکو در وب‌سایت جدید بازی Ace Combat 7، توضیحات جدیدی درباره این بازی داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزات هوایی و پروازهای جنگی کمپانی باندای نامکو، اولین بار در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد و این کمپانی، تاکنون روند بسیار کندی در ارائه جزئیات بیشتر از Ace Combat 7: Skies Unknown در پیش گفته است. طرفداران حتی بعداز گذشت چند سال، هنوز درباره تاریخ عرضه بازی بی‌اطلاع هستند و Bandai Namco در فواصلی طولانی، اقدام به انتشار جزئیات و نمایش‌های محدودی از بازی کرده است. در این زمینه باید گفت که خوشبختانه با هرچه نزدیک‌تر شدن به رویداد Gamescom 2018، این کمپانی اطلاع‌رسانی درباره بازی ایس کامبت 7 را هم بیشتر می‌کند و ظاهرا قرار است در همین رویداد، نامکو رسما تاریخ عرضه بازی را اعلام کند. با این حال جلوتر از برگزاری این رویداد، نامکو به تازگی یک وب‌سایت جدید برای این بازی راه اندازی کرده که اطلاعات کاملا تازه‌ای هم در آن به چشم می‌خورد.

در واقع محتوای این اطلاعات در قالب «توضیحات بازی» در وب‌سایت جدید منتشر شده که شما می‌توانید در ادامه آن را مطالعه کنید:

بعد از یازده سال، جدیدترین بازی شماره‌دار این سری ظاهر می‌شود!

سری بازی‌های Ace Combat تاکنون بیش از 14 میلیون نسخه فروش داشته‌اند و آخرین نسخه از این بازی با نام Ace Combat 7: Skies Unknown هم سرانجام از راه می‌رسد. در زمینه سری «ایس کامبت»، بازیکن در نقش یک خلبان تک‌خال و برتر در کابین یک هواپیمای جنگی قرار می‌گیرد، که حس و حال پرواز آزادانه و 360 درجه را در آسمانی پرجزئیات و با گرافیک بالا تجربه می‌کند. در این زمان، خلبان با همه مهارت‌ها و تصمیم‌هایش با دشمنان مبارزه می‌کند و آن‌ها را شکست می‌دهد. این مجموعه‌ای از پیشروترین تجربه‌های پروازی در ژانر مبارزات هوایی است که اجازه می‌دهد بازیکن لذت غلبه بر مشکلات و چالش‌های ماموریت‌های هوایی و دستیابی به افتخار را حس کند.

بازی جدید نیز توسط تیم Project Aces ساخته شده که قبل از این روی همه بازی‌های قبلی این سری کار کرده بود. آن‌ها در این بازی با در نظر گرفتن پیش‌زمینه «نوآوری در آسمان»، جذاب ترین بازی تاریخ 20 ساله این سری را تولید کرده‌اند، که تجربه پرواز در یک آسمان سه بعدی و مملو از ابر و چشم‌اندازهای فوق‌العاده را در دل خود جای داده است.

در مبحث «محیط سه بعدی آسمان»، شما می‌توانید با جزئیات سرعت گرفتن در آن و برخورد ابرها با هواپیما و اثر آن روی شیشه را حس کنید و این تجربه واقع‌گرایانه را داشته باشید، که به معنای واقعی کلمه به سمت آسمان در پرواز هستید. حالا وجود ابرها بسیار جدی‌تر شده و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها تاکتیک‌های جدیدی را در مبارزات به کار بگیرید و با خلق فرصت‌ها نبردهای هوایی هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

علاوه بر این‌ها، اطلاعات بیشتری نیز در وب‌سایت بازی وجود دارد که در بخش‌های مختلفی مثل Aircraft، World، Features و موارد دیگر قرار گرفته و به جزئیات دقیق‌تری در این مباحث هم اشاره می‌کند. وب‌سایت یک بخش timeline هم برای بازی‌های مختلف این سری در نظر گرفته که نشان می‌دهد وقایع بازی، متکی به خط زمانی این سری است و مرتبط با همان سال عرضه بازی نیست. در این زمینه، مثلا وقایع بازی ایس کامبت 3 در سال ۲۰۴۰ اتفاق افتاده بود.

در وب‌سایت جدید، تعدادی تصویر و همچنین کاور آرت بازی هم در آن دیده می‌شود که نکته جالب در این زمینه، قسمت «کپی‌رایت» بازی است که به سال 2019 اشاره می‌کند. البته این تاریخ لزوما هم به این موضوع اشاره نمی‌کند که عرضه بازی تاخیر خورده است و مشخصا این کاور آرت‌ها، قرار نیست طرح نهایی باندای نامکو برای بازی باشند. همچنین در همه بخش‌های دیگر سایت، به این نکته اشاره شده که تاریخ عرضه بازی در ادامه همین سال 2018 خواهد بود. در زمینه تاریخ عرضه، همان‌طور که اشاره شد طرفداران باید منتظر رویداد گیمزکام 2018 باشند.

Ace Combat 7: Skies Unknown قرار است در ادامه سال 2018 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.