نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 مرداد 1397
ساعت 13:00

تعداد بازیکنان Sea of Thieves به پنج میلیون نفر رسید

0 از 5

همزمان با انتشار آپدیت Cursed Sails، مایکروسافت اعلام کرده که تعداد بازیکنان Sea of Thieves اکنون به 5 میلیون نفر رسیده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که تعداد بازیکنان بازی چندنفره و دزدی دریایی Sea of Thieves تاکنون در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC به 5 میلیون نفر رسیده است. این خبر همزمان شده با انتشار بروزرسانی جدیدی به نام Cursed Sails، که محتوای جدیدی در قالب نبرد با کشتی‌های اسکلتی را به بازی اضافه می‌کند. به علاوه پس از نصب این آپدیت، budding buccaneer ها نیز می‌توانند وارد کشتی‌های Brigantine سه نفره شوند و از سیستم جدید اتحادها نیز استفاده کنند.

با در نظر گرفتن نقدهای عمدتا منفی که Sea of Thieves در زمان عرضه به خود دید، موفقیت جدید در تعداد بازیکنان برای مایکروسافت و Rare بسیار مهم بوده است. رکوردها البته برای بازی به همینجا هم ختم نمی‌شود، و گزارش شده که تعداد بازدیدهای این بازی در یوتیوب نیز تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون بازدید بوده است. آمارهای دیگر، نشان می‌دهد که استریم‌های زنده و آنلاین مرتبط با این بازی نیز در توییچ تاکنون بیش از ۴۰ میلیون ساعت بوده است.

بازی Sea of Thieves اولین بار در ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC عرضه شد. این بازی در همان روز عرضه در میان عناوین موجود در کتابخانه بازی‌های Xbox Game Pass قرار گرفت که باعث می‌شد دارندگان اشتراک فعال این سرویس، بتوانند بازی را در همان روز عرضه و در ازای هزینه اشتراک حداقل ۱۰ دلار برای یک ماه تجربه کنند. با وجود گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه این موضوع، یکی از دلایل اصلی بیشتر شدن تعداد بازیکنان در بازی عنوان می‌شود، ولی به نظر می‌رسد که تمرکز بالای Rare و عرضه محتواهای جدیدتر به شکلی منظم نیز باعث شده تا نرخ بازگشت و افزایش تعداد بازیکنان Sea of Thieves روند صعودی خود را همچنان حفظ کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.