نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 مرداد 1397
ساعت 08:00

سازندگان Crackdown 3 نمی‌خواهند اشتباهات Crackdown 2 را تکرار کنند

0 از 5

به گفته Sumo Digital، این استودیو با پولیش کردن‌های متوالی قصد دارد یک تجربه جذاب را با Crackdown 3 عرضه کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از موردانتظارترین عناوین انحصاری مایکروسافت که تا حالا چند بار هم در عرضه خودش تاخیر خورده، بازی Crackdown 3 است. این بازی مدت‌هاست که معرفی شده و در رویداد E3  گذشته هم نمایش‌های زیادی داشت. به هر شکل، مشخص است که استودیو Sumo Digital به سختی و با وسواس روی این بازی کار می‌کند، تا در نهایت یک بازی با کیفیت و بزرگ منتشر شود. اخیرا یکی از اعضای این استودیو، در جریان مصاحبه‌ای درباره بازی و تاثیر عناوین قبلی این سری روی Crackdown 3 صحبت کرده است.

Paul Porter از استودیو سومو دیجیتال، گفته که تجربه‌ای که او و سازندگان با عناوین مختلف سری کرک‌داون داشته‌اند مشابه همان چیزی است که بازیکنان عادی با بازی داشتند. او گفت که مثل بقیه، درحالی که از بازی اول لذت برد و آن را بسیار جذاب می‌دید، ولی در بازی دوم این به یک تجربه خسته‌کننده‌ای تبدیل شد. به طور کلی این موضوع پوشیده‌ای نیست که بازی دوم این سری، چندان مورد اقبال منتقدین و طرفداران واقع نشد و به گفته دورتر، استودیو با کسب تجربه از آن بازی سعی کرده تا مسیر و روش‌هایی کاملا متفاوت را برای بازی سوم در پیش بگیرد.

پورتر سپس درباره اینکه استودیو دقیقا چه برنامه‌ای داشته که بازی Crackdown 3، به عنوانی قابل و جذاب تبدیل شود، پاسخ داد که «آن‌ها کار می‌کنند تا درنهایت بازی خوبی بسازند». او سپس در زمینه روش متفاوتی که استودیو برای بازی در پیش گرفته نیز گفت:

متاسفم ولی این یک پاسخ کلی خواهد داشت؛ همان‌طور که می‌دانید تاریخ عرضه بازی عقب افتاد و به فوریه سال بعد (بهمن - اسفند ۹۷) تغییر کرد. این یک خبر بزرگ هست، از این نظر که به ما وقت کافی را می‌دهد که بازی را بیشتر پولیش کنیم؛ بازی که تا حد زیادی مراحل ساخت آن به پایان رسیده است، ولی این باعث می‌شود که بهتر و بهتر شود. روشی که برای ساخت بهترین بازی وجود دارد، این است که ساخت بازی را تمام کنید، و بعد مجددا ساخت بازی را تمام کنید و باز هم این کار را تکرار کنید. این کاری است که ما با Crackdown 3 انجام می‌دهیم.

کار چندباره Sumo Digital برای ساخت محصول نهایی بهتری از این بازی، می‌تواند به خوبی توضیح دهد که چرا Crackdown 3 چندین بار برای عرضه تاخیر خورده است. به هر شکل، طرفداران درنهایت باید منتظر بمانند تا نتیجه و محصول نهایی را پس از عرضه تجربه کنند. اخیرا نیز گزارشی وجود داشت که تاخیر اخیری که به بازی خورد، آخرین باری بود که مایکروسافت اجازه آن را می‌داد و باید منتظر بود، و بازخوردهای نهایی را پس از عرضه در بهمن - اسفند امسال مشاهده کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.