نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 مرداد 1397
ساعت 16:00

پست جدید هیدئو کوجیما درباره Death Stranding پیرامون موشن کپچر

0 از 5

هیدئو کوجیما در جریان یک پست اینستاگرامی، به تجهیزات ضبط حرکات یا موشن کپچر اشاره کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما خالق سری بازی‌های «متال گیر»، مدت‌هاست که همراه با تیم بازی‌سازان «کوجیما پروداکشنز» در حال تولید بازی Death Stranding است. این کارگردان و نویسنده بزرگ صنعت گیم، اخیرا یک پست اینستاگرامی جدید منتشر کرده که به تجهیزات مرتبط با Motion Capture بازی آینده خود اشاره می‌کند. برخی کاربران در زمینه پست جدید نیز دیدگاه‌های خاصی داشتند و گروهی معتقدند که با توجه به شخصیت کوجیما، این تصویر نیز می‌تواند پیام و جزئیات جدیدی در خود داشته باشد.

پست جدید کوجیما، تصویری از درون استودیو بازی‌سازی و ضبط حرکات و چهره شخصیت‌ها و تجهیزات آن است و بیشتر از همه، به نظر می‌رسد که جنبه تبلیغاتی داشته باشد. به طور مشخص، کوجیما در این بازی خود نیز توجه زیادی به ساخت میان‌پرده‌های انیمیشنی خواهد داشت و با توجه به استفاده از تعداد زیادی از بازیگران مطرح در ساخت Death Stranding، می‌توان انتظار داشت که تجهیزاتی که در تصویر دیده می‌شود، مورد استفاده فراوانی واقع شده است. شما در ادامه این تصویر اینستاگرامی جدید کوجیما را نیز مشاهده می‌کنید.

kojima productions

با در نظر گرفتن این گزارش، اخیرا خبرهای مرتبطی نیز درباره موشن کپچر بازی «دث استرندینگ» به گوش رسیده بود؛ یکی از جالب‌ترین آن‌ها، احتمال حضور «کمیل نانجیانی»، کمدین معروف پاکستانی-آمریکایی در بازی آینده کوجیما است. نانجیانی پیش از این نیز از علاقه قدیمی خود به کارهای کوجیما صحبت کرده بود و تصویر جدیدی هم که از او منتشر شده، به عقیده برخی نشانه حضور احتمالی و شاید کوتاه این بازیگر در Death Stranding است. بازی دث استرندینگ حضور پر حرف و حدیثی نیز در جریان رویداد E3 2018 داشت و قرار است در تاریخی نامشخص، به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود. در این زمینه نیز اخیرا در بازی‌مگ خواندید که براساس یک تحلیل از مایکل پکتر، او معتقد بود که بازیکنان احتمالا باید تا سال ۲۰۲۰ و ورود نسل بعدی کنسول‌ها، برای تجربه این بازی صبر کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.