نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 مرداد 1397
ساعت 08:00

دنباله Horizon: Zero Dawn احتمالا دارای بخش آنلاین خواهد بود

5 از 5

گوریلا گیمز در آینده احتمالا یک بازی جهان‌باز با المان‌های چندنفره و آنلاین می‌سازد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گزارش‌های اخیر، ما می‌دانیم که گوریلا مدتی است روند گسترش خودش را شروع کرده و مشغول جذب نیروهای جدید و ساخت بازی‌ها، با هدف عرضه در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر است. بر اساس گزارش جدید، به نظر می‌رسد که بازی بعدی Guerrilla Games یک بازی آنلاین یا حداقل یک بازی دارای المان‌های آنلاین خواهد بود.

در صفحه مشاغل قابل استخدام در وب‌سایت گوریلا و بخش برنامه‌نویس UI، اشاره شده که استخدام نفرات جدید به منظور ساخت «یک بازی جهان‌باز و حماسی» است و به عنوان پیش‌نیاز استخدام، اشاره شده که متقاضیان باید دارای تجربه «برنامه‌نویسی شبکه» و «کار در بازی‌های آنلاین» هم باشند.

در زمینه توضیحات گوریلا، به نظر می‌رسد که بخش «یک بازی جهان‌باز و حماسی» در اشاره به ساخت دنباله‌ای برای بازی Horizon: Zero Dawn باشد؛ این بازی تنها IP کاملا جدید و کاملا جهان‌باز گوریلا در طول دوران حیاتش به عنوان زیرمجموعه سونی بوده است. با در نظر گرفتن شرایط گوریلا برای استخدام افراد با تجربه در بخش بازی‌های آنلاین، می‌توان این فرض را مطرح کرد که بازی دنباله Horizon احتمالا یک بازی با المان‌های آنلاین و چند نفره خواهد بود. در این زمینه، باید گفت که بازی سال گذشته Horizon: Zero Dawn، فاقد هرگونه بخش آنلاین و چندنفره بود.

در این زمینه، احتمال دیگری نیز وجود دارد و با توجه به حضور Simon Larouche به عنوان کارگردان در گوریلا و پروژه هنوز اعلام نشده‌ای که دارد، این احتمال نیز مطرح است که گوریلا در تدارک ساخت یک تیم جدیدتر برای ساخت یک بازی دیگر و به کارگردانی او باشد. Larouche قبلا هم تجربه ساخت بازی‌های چندنفره آنلاین را داشته و ممکن است که گوریلا هم در همین جهت مشغول استخدام نیروهای جدید باشد.

به هر شکل، طرفداران باید منتظر آینده و شنیدن خبرهای بیشتر از گوریلا و برنامه‌های این کمپانی درباره بازی‌های جدیدتر باشند. آخرین بازی این شرکت، بازی Horizon: Zero Dawn بود که در سال ۲۰۱۷ به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و بازخوردهای بسیار عالی نیز دریافت کرد. این بازی در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز ۸٫۶ از ۱۰ را دریافت کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.