نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 مرداد 1397
ساعت 08:00

تاریخ انتشار ماد New Game Plus بازی گاد آو وار مشخص شد

5 از 5

استودیو سونی سانتا مونیکا، در اواخر همین ماه ماد جدید New Game Plus را برای بازی God of War منتشر می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از دغدغه‌های اصلی سازندگان بازی «God of War» به گفته کوری بارلوگ، ساخت دو ماد Photo Mode و New Game Plus برای این بازی بود که به خاطر کار بسیار پرفشار سانتا مونیکایی‌ها روی کمپین اصلی این بازی، آن‌ها موفق نشدند این دو ماد را در زمان عرضه نهایی بازی تکمیل کنند. درحالی که Photo Mode به فاصله کوتاهی پس از انتشار بازی عرضه شد، در E3 2018 نیز عرضه ماد New Game Plus نیز برای این بازی تایید شد، و با توجه به خبر جدید، اینک می‌دانیم که این ماد از طریق یک آپدیت رایگان در ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) دراختیار دارندگان God of War قرار می گیرد.

۲۰ آگوست همچنین چهارمین ماه از عمر عرضه این بازی نیز خواهد بود. برای دسترسی به این ماد، بازیکنان باید حتما یک بار بازی را تکمیل کرده باشند و با شروع این حالت، آنها همه تجهیزات، ارتقاها، طلسم‌ها و مهارت‌هایی که در بازی قبلی کسب کرده بودند را از ابتدا در اختیار دارند. همچنین گفته شده که بازیکنان در این ماد نیز می‌توانند با درجه سختی قبلی بازی را از سر بگیرند یا یک درجه سختی جدیدتر انتخاب کنند. ویژگی دیگر این آپدیت، این است که کسانی که بازی را به پایان رسانده‌اند، در بازی دوم و یا بازی در ماد New Game Plus، امکان رد کردن میان‌پرده‌های بازی را هم خواهند داشت.

آپدیت جدید به علاوه چند ویژگی و چالش کاملا جدید هم به بازی اضافه خواهد کرد. پس از نصب آپدیت، بازیکن می‌تواند از گزینه‌های جدید سفارشی‌سازی برای ارتقا تجهیزات استفاده کند و بر علیه دشمنان قوی‌تر مورد استفاده قرار دهد. همچنین فقط در ماد New Game Plus، بازیکن به یک سطح جدید از Rarity نیز دسترسی دارد و نوع جدیدی از منابع به نام Skap Slag هم برای ارتقا زره‌ها وجود خواهد داشت.

بازی «گاد آو وار» دنباله‌ای برای یکی از قدیمی‌ترین سری بازی‌های انحصاری سونی در خانواده پلی‌استیشن بود که در اوایل سال جاری عرضه شد. این بازی در مجموع به خاطر عملکرد خیره‌کننده هم در بخش فنی و هم داستانی به عنوان یکی از «برترین بازی‌های نسل هشتم» نیز شناخته می‌شود. این بازی همچنین با فروش بیش از ۵ میلیون نسخه در طول تنها یک ماه، موفق به ثبت رکورد ««سریع‌ترین بازی پرفروش تاریخ پلی‌استیشن» نیز شده است. بازی God of War در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را دریافت کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.