نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 مرداد 1397
ساعت 16:00

بازی Cuphead تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه فروخته است

0 از 5

استودیو MDHR به تازگی اعلام کرده که میزان فروش بازی Cuphead تاکنون از ۳ میلیون نسخه نیز عبور کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Cuphead را می‌توان مورد تحسین‌ترین بازی ایندی و مستقل سال ۲۰۱۸ دانست که برنده جوایز متعددی نیز گردید. این بازی که توسط استودیو MDHR ساخته شده، به شکل انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز منتشر شده است. اخیرا MDHR اعلام کرده که این بازی از زمان عرضه تاکنون، موفق به فروش بیش از ۳ میلیون نسخه شده است. در بیانیه رسمی MDHR در این رابطه گفته است:

این واقعا کاری سختی برای ما است، تا نشان دهیم واقعا تا چه حد از تک تک کسانی که این بازی و ماجراجویی کوچک بزن و بدو ما را تجربه کرده و از آن لذت برده‌اند ممنون و سپاسگذار هستیم.

MDHR در ادامه گفته که به پاس این موفقیت بزرگ، قرار است در طول چند روز آینده این بازی هم از طریق فروشگاه مایکروسافت و هم از طریق فروشگاه استیم در اختیار طرفداران قرار بگیرد. با توجه به این خبر، این احتمالا بهترین فرصت برای کسانی خواهد بود که تاکنون Cuphead را تجربه نکرده و در میان این ۳ میلیون نفر نبوده‌اند.

در زمینه آینده این بازی نیز قبل از این و در دوره برگزاری رویداد E3 2018، اعلام شد که قرار است در آینده تعدادی بسته الحاقی با عنوان The Delicious Last Course نیز برای این بازی عرضه شود. در این زمینه، استودیو MDHR همچنین در یک پست وبلاگی نیز گفته بود که آن‌ها «هنوز چند ترفند در آستین خود دارند» و منتطر روزهای آینده هستیند تا این سورپرایزها را «تا قبل از سال ۲۰۱۸» به اشتراک بگذارند.

بازی «کاپ‌هد» اولین بار در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۹۶) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز منتشر شد و از آن زمان تاکنون، در ده‌ها رشته در مراسم‌های مختلف جوایز سال گیم، نامزد و یا برنده جوایز در رشته‌های مختلف شده است. این بازی ایندی و مستقل، در مجموع نقدهای بسیار عالی نیز به خود دیده و در نقد و بررسی بازی‌مگ نیز امتیاز عالی ۱۰ از ۱۰ را دریافت کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.