نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 19 مرداد 1397
ساعت 10:15

دومین آلفای محدود Battlefield V هفته‌ی بعد شروع می‌شود

0 از 5

کمپانی DICE سری دوم آلفای محدود این عنوان را هفته‌ی بعد روی PC شروع خواهد کرد

نسخه‌ی آزمایشی آلفای بتلفیلد 5 هفته‌ی بعد به صورت محدود برگزار می‌شود و این بار، تمرکز روی سرعت پیشرفت بازیکنان خواهد بود. کمپانی DICE از زمان آلفای محدود اول، تغییراتی را در این بخش اعمال کرده است؛ به گفته‌ی آن‌ها این تغییرات به نفع بازیکنان در هر سطحی و با هر سبک بازی هستند. این تغییرات بر اساس سرعت امتیاز گرفتن بازیکنان و سرعت ارتقاء رتبه‌یشان در آلفای محدود اول بود.

Matchmaking بازی بهبود یافته و مشکلات مربوط به ملحق شدن به Squad ها نیز برطرف شده است. برخی از بخش‌های گیم‌پلی بازی نظیر نقشه، اسلحه و وسایل نقلیه‌ی بازی همراه سیستم‌های جدید در حال آزمایش هستند.

تغییراتی بر اساس بازخورد بازیکنان در آلفای محدود اول اعمال شده، اما سازنده‌های بازی این بار خواهان تمرکز بازیکنان روی Matchmaking بازی هستند. این در مورد قابلیت ملحق شدن به Squad ها نیز صدق می‌کند.

battlefield 5 e3 2018 4 600x338

نسبت به دفعه‌ی اول، این آزمایش مدت کوتاه‌تری طول خواهد کشید و فقط برای بازیکنان PC که دعوت شده‌اند قابل دسترس خواهد بود. کدهای دعوت به زودی برای تعداد محدود از بازیکنان ارسال خواهند شد و از کدهای دست نخورده می‌توان برای دسترسی به این آزمایش جدید نیز استفاده کرد. آلفای محدود دوم Battlefield V، بیست و سوم مرداد شروع خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.