نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 مرداد 1397
ساعت 13:00

جزئیات زیادی درباره تریلر اخیر Red Dead Redemption 2 فاش شده است

0 از 5

با توجه به ویدیو گیم‌پلی اخیر از بازی Red Dead Redemption 2، اخیرا جزئیات زیادی از این بازی نیز فاش شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راک‌استار گیمز روز گذشته، سرانجام اولین تریلر با محوریت گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد. در این ویدیو، اطلاعات و جزئیات بسیار زیادی نهفته بود و طرفداران می‌توانستند پتانسیل‌های دنیای بازی که می‌تواند در تجربه گیم‌پلی دخیل باشد را شاهد باشند.

بازیکنان در Red Dead Redemption 2 به عصری سفر می‌کنند که دوره قانون‌شکنان و گنگسترها در غرب وحشی دارد به پایان خودش می‌رسد. قرار گرفتن در این نقطه زمانی، به خوبی نشان می‌دهد که چرا آرتور مورگان و گروه خلافکار او، سعی می‌کنند از فشارهای زندگی مدرن و مدنی فرار کنند. این طور که به نظر می‌رسد، آرتور در طول بازی می‌تواند با تک تک اعضای گروه تبهکاری خود به شکل جداگانه ارتباط داشته باشد و وقت گذراندن با آن‌ها، می‌تواند به فاش شدن اسرار و البته موقعیت‌های جدیدی ختم شود. همچنین بازیکنان با فراهم کردن غذا و آذوغه در زمان‌های نیاز، می‌توانند سطح روحیه و وفاداری اعضای گروه را بالا ببرند. همچنین همان‌طور که در تریلر نیز دیده شد و پیش از این نیز تایید شده بود، Red Dead 2 گستره وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و این انتخاب‌ها نیز عواقب مختص به خودشان را خواهد داشت. به طور کلی، شما می‌توانید تعیین کنید که آرتور مورگان درنهایت به چه شخصیتی تبدیل شود، دوستان و دشمنان او چه کسانی باشند و او تا چه میزان به شخصی شرافتمند تبدیل بشود یا نشود.

پیرامون مبارزات و اکشن‌های بازی «رد دد 2»، گفته می‌شود که تمامی سلاح‌ها «حس» و «تجربه» منحصر به فرد خودشان را خواهند داشت و نحوه لگد زدن و بارگذاری خشاب نیز به شکلی واقع‌گرایانه کار شده است. نکته دیگر در مورد اسب آرتور است که از یک میزان «پیوند یا bond» برخوردار است و برقرار کردن پیوند و رابطه خوب با اسب بسیار مهم است. این همچنین نحوه عمل شخصیت در ارتباط با حیوانات دیگر را نیز تغییر می‌دهد. به طور مشخص، هر چه پیوند خوب میان اسب‌سوار و اسب در طول بازی بیشتر شود، بازیکن می‌تواند در مبارزات کنترل بهتری روی اسب داشته باشد. این بازی نیز از بخش بسیار مهم شکار حیوانات تشکیل می‌شود که در تامین آذوغه و مبادلات تجاری نقشی تعیین‌کننده بازی می‌کند. نحوه دنبال کردن مراحل، تعامل با سایر شخصیت‌ها از جمله اعضای گروه دشمن، دزدان، شاهدان و ... نیز در ویدیو اخیر نشان می‌داد که بازیکن می‌تواند درباره آن‌ها نیز انتخاب‌ها و استراتژی‌های متفاوتی داشته باشد.

در مجموع راک‌استار در اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Red Dead 2، سوالات زیادی را پاسخ داد و احتمالا سوالات زیادی را نیز ایجاد کرده است. این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.