نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 20 مرداد 1397
ساعت 10:00

بتسدا استودیوی جدیدی را در دالاس تصاحب کرد

0 از 5

Escalation Studios جزوی از استودیوی بازیسازی بتسدا می‌شود

سر Bethesda Game Studios تا چند سال آینده بسیار شلوغ خواهد بود. علاوه بر Fallout 76 که در مراسم E3 2018 معرفی شد و امسال عرضه می‌‍شود، آن‌ها در حال کار روی IP جدید Starfield و نسخه‌ی ششم سری The Elder Scrolls هستند؛ اما این شرکت چگونه از پس این همه کار برمی‌آید؟ اولین قدم آن‌ها در این راستا، توسعه دادن استودیو است.

طی مراسم QuakeCon 2018، آقای تاد هاوارد، کارگردان سری Fallout و The Elder Scrolls روی صحنه آمد و اعلام کرد که آن‌ها دفتر جدیدی را در دالاس افتتاح خواهند کرد. Bethesda Game Studios Dallas، که در گذشته به نام Escalation Studios شناخته می‌شد، قبلاً در عناوینی از بتسدا و id Software نظیر Rage, Fallout VR و پورت سوئیچ اسکایریم با آن‌ها همکاری داشته و اضافه کردن آن‌ها به عنوان بخشی از استودیوی بتسدا منطقیست. آقای هاوارد در این مورد اذعان داشت:

خیلی وقت است که با [...] تیم Escalation همکاری می‌کنیم. آن‌ها در کنار ما بازی‌های فوق‌العاده‌ای را عرضه کرده‌اند و می‌دانستیم که همراه هم می‌توانیم کارهای بزرگ‌تری کنیم. آن‌ها تیم دالاسی فوق‌العاده‌ای هستند که همین الان هم در ساخت Fallout 76 و Starfiled به ما کمک می‌کنند.

1528687001 starfield is bethesdas first new original franchise in 25 years

آقای Tom Mustaine، یکی از بنیان‌گذاران این استودیو درباره‌ی ملحق شدن بتسدا توضیح داد:

باورم نمی‌شود! همگی ما از این‍که رسماً به استودیوی بازیسازی بتسدا ملحق می‌شویم بسیار هیجان زده‌ایم. از تاد هاوارد و تیممان در دالاس بی‌نهایت متشکرم. ما به توسعه‌ی استودیوی درجه یکمان در محدوده‌ی دالاس بسیار مشتاق هستیم. طی چند سال گذشته با [بتسدا] روی چیزهای بسیار جذابی همکاری کرده‌ایم و بی‌صبرانه منتظر فرصتی برای نشان دادن کارهای بعدیمان هستیم.

شعبه‌ی دالاس استودیوی بازیسازی بتسدا به شعب مری‌لند، آستین و مونترال آن‌ها می‌پیوندد. آیا این چهار تیم برای تهیه‌ی همه‌ی چیزهایی که بتسدا وعده‌یشان را داده کفایت می‌کنند؟ بیایید امیدوار باشیم!

Fallout 76 در تاریخ چهارشنبه، 23 آبان سال جاری برای PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود. استارفیلد و نسخه‌ی ششم The Elder Scrolls هنوز تاریخ انتشاری ندارند و احتمالاً تا چند سال آینده‌ از آن‌ها خبری نخواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.