نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 شهریور 1397
ساعت 17:30

تاریخ برگذاری بتا بتل رویال بازی Black Ops 4 روی پی‌سی و Xbox One مشخص شد

0 از 5

شرکت اکتیویژن تاریخ برگذاری بتا حالت بتل رویال بازی Call Of Duty: Black Ops 4 به نام Blackout، روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان را اعلام کرد.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، به دلیل همکاری شرکت اکتیویژن و شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، بازیکنان کنسول پلی‌استیشن ۴ اولین گروهی خواهند بود که به بتا عمومی حالت بتل رویال بازی Call Of Duty: Black Ops 4 به نام Blackout دسترسی پیدا خواهند کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان نباید زمان زیادی برای تجربه این حالت صبر کنند؛ چراکه شرکت اکتیویژن به تازگی تایید کرده است که به برگذاری این بتا عمومی در همان هفته‌ای که روی پلی‌استیشن ۴ برگذار می‌شود، روی دو پلتفرم دیگر خواهد پرداخت.

دومین بتا از حالت Blackout بازی Call Of Duty: Black Ops 4 برای برگذاری در تاریخ ۲۳ شهریورماه ۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸)، چند روز بعد از شروع شدن بتا انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، روی کنسول ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است. درست مانند بتا خصوصی حالت چندنفره بازی Black Ops 4 که در اوایل ماه جاری میلادی برگذار شد، بتا حالت Blackout فقط در دسترس کسانی قرار خواهد گرفت که یکی از نسخه‌های مختلف بازی را پیش‌خرید کرده باشند. در این میان، آن دسته از بازیکنان پلتفرم رایانه‌های شخصی که نسخه‌ای از بازی را پیش‌خرید کرده باشند، به بتا خصوصی حالت بتل رویال بازی Black Ops 4 از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران، در تاریخ ۲۳ شهریور، دسترسی پیدا خواهند کرد. شایان به ذکر است که این بتا ۲۴ ساعت بعد نیز به صورت عمومی در دسترس تمامی کاربرانی که حساب Battle.net داشته باشند، قرار خواهد گرفت.

شرکت اکتیویژن تاکنون اطلاعات زیادی از آنچه بازیکنان می‌توانند در حالت بتل رویال Blackout بازی Call Of Duty: Black Ops 4 تجربه کنند، در میان نگذاشته اما تایید کرده است که سه انتخاب متفاوت برای انجام بازی وجود خواهد داشت؛ Solo یا همان تک‌نفره، Duos یا دونفره و گروه‌های چهار نفره به نام Quads.

call of duty black ops 4 blackout vehicles

حالت Blackout، نسخه Call of Duty از سبک و ژانر بسیار محبوب بتل رویال محسوب می‌شود که قصد رقابت با بازی‌هایی چون PUBG و Fortnite را دارد. استودیو توسعه دهنده تری‌آرک (Treyarch) اولین‌بار در ماه ژوئن میلادی از این حالت برای بازی Black Ops 4 رونمایی کرد. طبق اعلام این استودیو، حالت Blackout شامل بزرگ‌ترین نقشه‌ای می‌شود که تاکنون توسط آن‌ها ساخته شده و الهامات زیادی از نسخه‌های گذشته سری Black Ops فرانچایز «ندای وظیفه» در آن دیده می‌شود. بازیکنان قادر خواهند که از انواع وسایل نقلیه زمینی، هوایی و آبی در این حالت استفاده کنند. از تمام این‌ها گذشته اما هنوز مشخص نشده که Blackout از چه تعداد بازیکن پشتیبانی خواهد کرد؛ به نظر می‌رسد برای رسیدن به پاسخ این مسئله، باید تا برگذاری بتا مذکور صبر کنیم.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. گذشته از حالت Blackout، نسخه سال جاری به همراه چندین حالت چندنفره جدید و محبوب قدیمی در کنار تجربه بزرگ‌تری از بخش زامبی، عرضه می‌شود. البته لازم به بیان است که بازی Black Ops 4 از حالت تک‌نفره یا کمپین که جزئی از سنت‌های همیشگی سری Call of Duty بوده، بهره نمی‌برد و به جای آن از یک سری ماموریت‌های ویژه برخوردار است که روی هر کدام از شخصیت‌های متخصص بازی تمرکز می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.