نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 شهریور 1397
ساعت 08:00

نسخه ریمستر بازی Onimusha: Warlords منتشر خواهد شد

5 از 5

کپ‌کام به تازگی عرضه بازی Onimusha: Warlords HD Remastered برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و PC را تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام به تازگی اعلام کرده که در اوایل سال آینده میلادی، اولین نسخه از سری بازی‌های اونیموشا یعنی Onimusha: Warlords را در قالب نسخه remastered، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه خواهد کرد. Onimusha: Warlords اولین بازی در سری بود که در سال ۲۰۰۱ و برای پلتفرم‌های PS2 و PC منتشر شد و به واسطه موفقیتی که کسب کرد، کپ‌کام در ادامه چندین بازی دیگر نیز در این سری عرضه کرده بود. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه ریمستر بازی Onimusha: Warlords را نیز مشاهده کنید:

داستان این بازی که اولین بار در سال ۲۰۰۱ عرضه شد، پیرامون یک سامورایی به نام Samanosuke Akechi و یک نینجا به نام Kaede است که باید شاهزاده Yuki را نجات دهند. وقایع این بازی در دوران ژاپن فئودالی اتفاق می‌افتد که این دو برای نجات شاهزاده با قدرت‌های مرموز و شیطانی مبارزه می‌کنند. در این بازی، بازیکنان از سلاح‌های سرد ژاپنی نظیر شمشیرهای کاتانا و ... در مبارزات استفاده می‌کنند تا به هدف نهایی رسیده و درنهایت وارد یک قلعه شوند. در این میان، این دو همچنین موفق به کشف نقشه یک دوست/متحد خودشان نیز می‌شوند.

در نسخه Remastered، بازی از نظر گرافیکی به استاندارد HD ارتقا پیدا کرده که این شامل گرافیک HD تکسچرها برای شخصیت‌ها، محیط و میان‌پرده‌های سینماتیک بازی است. به علاوه کپ‌کام پشتیبانی از صفحات نمایش عریض و همچنین گزینه تعویض میان این حالت و صفحه نمایش‌های کلاسیک را هم در بازی قرار داده است. همچنین پشتیبانی از آنالوگ استیک‌های کنترلر نیز در این بازی وجود خواهد داشت تا بازیکن در مبارزات با دقت بالاتری گیم‌پلی را دنبال کند. در نسخه Remastered، برخلاف نسخه اورجینال حالت Easy Mode از همان ابتدا قابل انتخاب خواهد بود؛ در نسخه اورجینال، این حالت زمانی آزاد می‌شد که بازیکن در یک مبارزه چندین بار شکست می‌خورد. در نهایت نیز برای این نسخه از بازی، موسیقی متن جدیدی نیز اضافه شده است.

بازی Onimusha: Warlords HD Remastered قرار است در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی امسال) و با قیمتی ۲۰ دلاری برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.