نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 08 شهریور 1397
ساعت 10:00

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به سرویس Backward Compatibility اضافه شد

0 از 5

عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 به لیست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از پرطرفدارترین بازی‌های نسل گذشته بازی‌های ویدیویی در هفته جاری، سرانجام از طریق سرویس Backward Compatibility روی کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. لری هرب، ملقب به میجر نلسون، در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که پس از درخواست‌های بیشمار طرفداران، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به صورت رسمی به لیست عناوین کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ که روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند، اضافه شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ میلادی در دسترس قرار گرفت و به سرعت تبدیل به یکی مهمترین عناوین مجموعه «ندای وظیفه» شد که توانست این سری را به یکی از بزرگترین فرانچایز‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل کند. شایان به ذکر است، در اوایل سال جاری میلادی بود که شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه ریمستر از بازی Modern Warfare 2، همانند آنچه با عنوان Modern Warfare در دو سال گذشته اتفاق افتاد، مطرح شد و شور و اشتیاق زیادی میان طرفداران بپا کرد؛ البته این شایعه تاکنون رسمی نشده اما بسیاری همچنان منتظر روزی هستند که این اتفاق بیافتد. در این میان، تجربه دوباره بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان، بنظر می‌رسد که بهترین راه برای تجدید دوباره با خاطرات گذشته باشد.

در انتها لازم به بیان است که اگر شما نسخه ایکس‌باکس ۳۶۰ از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را در اختیار ندارید، نیازی به نگرانی نیست؛ چراکه بازی شامل تخفیف ویژه شده است. مشترکین طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو اکنون می‌توانند با پرداخت ۱۵ دلار و کاربران دیگر با پرداخت ۲۰ دلار، بازی را خریداری نمایند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.