نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 شهریور 1397
ساعت 16:00

ماد New Game Plus برای Far Cry 5 منتشر گردید

5 از 5

یوبی‌سافت اعلام کرده که در جدیدترین آپدیت بازی فار کرای 5، بازیکنان قادر به تجربه ماد New Game Plus و یک درجه سختی جدید خواهند بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در جدیدترین آپدیت بازی Far Cry 5، ماد جدید New Game Plus و همچنین یک درجه سختی جدید را به بازی اضافه کرده است. این گزارش که اولین بار از طریق وبلاگ یوبی‌سافت منتشر شده، نشان می‌دهد که در آخرین بروزرسانی عرضه شده برای بازی (Title Update 10)، ماد جدید New Game Plus نیز در دسترس قرار می‌گیرد. برای دسترسی به این بخش، باید از صفحه اصلی بازی وارد شد ولی این گزینه، البته تنها برای بازیکنانی دیده خواهد شد که حتما یک بار کمپین اصلی بازی را به پایان رسانده باشند.

در ماد New Game Plus طبق توضیحات ناشر، بازیکنان قادر به تجربه مجدد کمپین اصلی، این بار با حفظ تمامی پیشرفت‌های کسب شده در بازی مرتبه قبل خواهند بود؛ این شامل حفظ پول جمع‌آوری شده، تجهیزات، سلاح‌ها، وسایل نقلیه، لباس‌ها، آیتم‌های Prestige، پیشرفت‌های کسب شده در ماد arcade و چالش‌های کسب شده در بازی مرتبه اول است که در تجربه مجدد کمپین اصلی، از ابتدا در دسترس هستند.

نکته جالب دیگر پیرامون این آپدیت، اضافه شدن یک درجه سختی جدید و بسیار دشوار به نام «Infamous difficulty» است؛ به این ترتیب بازیکنانی که قصد یک تجربه پرچالش‌تر در New Game Plus را دارند می‌توانند با درجه سختی Infamous، شاهد دشمنانی با هوش مصنوعی بسیار قوی‌تر نیز باشند. یوبی‌سافت همچنین گفته که کسانی که کمپین اصلی را با این درجه سختی کامل کنند، یک لباس جدید با نام «Rook» نیز آزاد خواهد کرد.

در ماد New Game Plus، تعدادی Perks نیز از ابتدا وجود خواهد داشت که به بازیکنان امکان ارتقا بیشتر Ability هایی مانند کیف بزرگ‌تر برای نگهداری خشاب‌ها، یا زمان سریع‌تر برای Cooldown را نیز می‌دهد.

پیرامون فار کرای 5، همان‌طور که در بازی‌مگ نیز مطالعه کردید اخیرا سومین بسته الحاقی بازی یعنی DLC جدید Dead Living Zombies نیز در ۶ شهریور منتشر شده است. بازی Far Cry 5، اولین بار در ۲۷ مارس (۷ فروردین) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شد، و در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ، امتیاز ۷٫۹ از ۱۰ را نیز دریافت کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.