نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 مهر 1397
ساعت 13:00

پیدا شدن ایستر اگ Splinter Cell در بازی Odyssey

4.5 از 5

اخیرا طرفداران خبر از پیدا شدن یک ایستر اگ از سری Splinter Cell در بازی Assassin’s Creed Odyssey داده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت درحال حاضر مشغول آماده‌سازی کامل خود برای عرضه رسمی بازی Assassin’s Creed Odyssey است و کاربران پیش‌خریدکننده نیز درحال حاضر، امکان تجربه این بازی را پیدا کرده‌اند. با این حال، اساسینز کرید تنها مبحثی نبوده که این کمپانی فرانسوی اخیرا درباره‌شان صحبت کرده است. در این زمینه، دیروز بود که خبری مبنی بر احتمال بالای احیای سری بازی‌های Splinter Cell از جانب یوبی سافت منتشر شد و این شرکت به طور کلی در این چند ماه گذشته، از هر فرصتی استفاده کرده تا علاقه‌شان برای ساخت یک بازی جدید از این سری را نشان بدهند. در این ارتباط، گرچه طرفداران احتمالا به خاطر مشکلات مختلف، باید همچنان برای عرضه یک نسخه جدید از سری اسپلینتر سل صبر کنند، ولی این موضوع به معنای آن نیست که نمی‌توان اثری از این سری در بازی آینده یوبی‌سافت ندید.

این موضوع پس از این مطرح شده که برخی از طرفداران سری اساسینز کرید، به تازگی یک «ایستر اگ» ویژه در Assassin’s Creed Odyssey کشف کردند که نشان می‌دهد احتمالا دوره مدرن در سری اساسینز کرید، متصل به دنیای اسپلینتر سل نیز هست. این احتمال در ادامه صحبت‌هایی بوده که از مرتبط بودن دنیاهای داستانی Assassin’s Creed و Watch Dogs حکایت می‌کرد و حالا، گفته می‌شود که دنیای این بازی با اسپلینتر سل نیز ارتباط دارد. ایستر اگی که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌شود، به دوره زمانی مدرن در بازی اودیسه مربوط است که شخصیت قابل کنترل این دوره Layla، عینک مخصوص جاسوسی «سم فیشر» را پیدا کرده است. او سپس آگاهانه می‌گوید که این مدل عینک‌ها متعلق به سازمان Third Echelon - سازمان جاسوسی در دنیای اسپلینتر سل - هستند.

 splinter cell goggles in assassins creed.jpg.optimal

یوبی‌سافت پیش از این هم در بازی Ghost Recon Wildlands، یک رویداد ویژه اسپلینتر سل با حضور سم فیشر قرار داده بود و با در نظر گرفتن صحبت‌های اخیر مسئولان شرکت و این ایستر اگ جدید، برخی حتی به این موضوع اشاره دارند که ممکن است معرفی یک بازی جدید از این سری، نزدیک‌تر از همیشه باشد. نکته دیگر، پیرامون صحبت‌های شخصیت قابل بازی در اودیسه است که می‌تواند به این نکته جالب اشاره کند که وقایع هر دو این سری‌ها، در واقع در یک دنیا رخ می‌دهند. در هر صورت، مهم‌ترین سوال در این زمینه از دید طرفداران یوبی‌سافت، احتمالا این است که این شرکت چه زمانی سرانجام یک بازی مجزا و کامل از سری اسپلینتر سل را معرفی می‌کند.

بازی «اساسینز کرید اودیسه» به شکل رسمی تا دو روز دیگر در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.