نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 12 مهر 1397
ساعت 14:30

بازی رومیزی Tomb Raider معرفی شد

0 از 5

بازی رومیزی توم رایدر به نام Tomb Raider Legends: The Board Game برای عرضه در فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت‌‌ اسکوئر انیکس (Square Enix)، استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و شرکت Hobby Japan Co. Ltd که تخصص ویژه‌ای در ساخت بازی‌های رومیزی و نقش آفرینی دارد، از بازی رومیزی و ماجراجویی Tomb Raider رونمایی کردند. این بازی که با نام کامل Tomb Raider Legends: The Board Game شناخته می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت لارا را اینبار در جستجو یک شی مخفی راهنمایی کنید. شما در این بازی رومیزی با تهدید‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که با استفاده از عقل، مهمات و مهارت‌های خود، می‌توانید از سد آن‌ها عبور کنید. گفتنی است که شما قادر خواهید بود که این بازی را با سه یا چهار نفر از دیگران دوستان خود انجام دهید.

پیش از این شرکت‌های اسکوئر انیکس و Hobby Japan Co. Ltd در سال ۲۰۱۲ میلادی با یکدیگر همکاری داشتند و بازی رومیزی Final Fantasy Trading Card Game را در کشور ژاپن منتشر کردند و در سال ۲۰۱۶ نیز نسخه انگلیسی آن را در دسترس قرار دادند که تا همین سال گذشته میلادی، فروشی ۵.۵ میلیون نسخه‌ای را در جهان ثبت کرده بود که به موجب آن، یک تورنمنت قهرمانی در کشور آمریکا شمالی شکل گرفت.

بازی Tomb Raider Legends: The Board Game هم‌اکنون در فروشگاه رسمی شرکت اسکوئر انیکس با قیمت ۶۵ دلار، قابل پیش‌خرید است. لازم به ذکر است که انتظار می‌رود بازی در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی در دست طرفداران قرار گیرد.

Tomb Raider Legends The Board Game

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.