اگر تا حدودی صنعت بازی‌سازی ایران را دنبال کرده باشید مسلما با عناوینی همچون گرشاسپ و شمشیر تاریکی آشنایی دارید. شرکت فن افزار، سازنده دو عنوان ذکر شده جزو معدود شرکت‌های موفق در عرصه بازی‌سازی در ایران است که این بار با در نظر گرفتن رویکردی جدید توانسته عنوانی شایسته را در سطح جهانی عرضه کند. Children of Mor ... ادامه مطلب
8
خیلی خوب
ژانر بازی‌های ریسینگ تقریبا دو نسل است که هیچ رنگ و بوی جدیدی به خودش ندیده است، اشتباه برداشت نشود کیفیت بازی‌های عرضه شده در آن بلواقع با بازی‌هایی چون Forza Horizon و Gran Turismo Sport بسیار نیز پیشرفت کرده است و بلواقع در سبک و نحوه خودشان می‌توان گفت به بهترین حد خود نیز رسیده‌اند اما همانطور که گفتم ای ... ادامه مطلب
8.3
خیلی خوب
در دو نسل اخیر و به خصوص همین نسل فعلی، تجربه‌گرایی عامل مهمی در موفقیت بازی‌های ویدئویی بوده است. از نسخه‌های جدید فرنچایز‌های بزرگ و شناخته شده قدیمی که فرمول خود را به طور کامل تغییر دادند و با به جان خریدن خشم طرفدارانی که سال‌ها با آن‌ها همراه بودند، تصمیم گرفتند که دست به کاری نو بزنند تا آثار مستقلی که ... ادامه مطلب
6.9
خوب
 میزان اشتیاق و علاقه‌ای که در طول مسیر به بازی Decay of Logos پیدا می‌کنید کاملا وابسته به این مسئله است که شما چه نوع گیمری هستید. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به گیم‌پلی بیش از دیگر بخش‌های بازی اهمیت می‌دهند و علاقه‌مند به گشت و گذار در محیط‌های بزرگ و خطرناک هستید و مقدار بسیار زیادی صبر و حوصله ... ادامه مطلب
5.6
متوسط
سال 2015 و قبل از عرضه Until Dawn، کمتر گیمری را سراغ داشتیم که انتظار خاصی از  Supermassive Games داشته باشد. Until Dawn (از این به بعد UD) با وجود اینکه اثری فوق‌العاده و بی‌نقص نبود اما با استفاده صحیح از کلیشه‌های رایج ژانر وحشت، استفاده مناسب از بازیگران درجه دو خود و انتقال مناسب حس اثرگذاری انتخاب ... ادامه مطلب
7
خوب
در ساعات اولی که مشغول تجربه «کنترل» (Control) بودم، احساس می‌کردم در حال تماشای یک فیلم مستقل خیلی خاص هستم؛ از آن دست جواهرهای جمع و جوری که هر چند سال یک‌بار پیدایشان می‌شود و با تصاویر و کارگردانی خاص خود، روح و روان‌تان را جلا می‌دهند. تجربه کنترل دقیقا چنین فضایی را برای من تداعی کرد. در دوره‌ای که اکثر ... ادامه مطلب
9.5
فوق العاده
باز هم ایده هزاران بار روایت شده پساآخرالزمان اما این بار با چاشنی حس و حال نوجوانانۀ دهه 80 میلادی! استودیو Double Fine Productions از بدو تاسیس به سه دلیل مشخص اسم در کرده است: دلیل اول راه اندازی شدن آن توسط «تیم شیفر» از بزرگترین اسامی ژانر ماجرایی، دلیل دوم ساخت بازی‌هایی با حس و حالی خاص و متفاوت از جری ... ادامه مطلب
7.7
خیلی خوب
حدوداً 4 سال پیش بود که استودیوی Double Damage Games بازی Rebel Galaxy را روانه بازار کرد و با وجود اینکه در ابتدا با بازخوردهای چندان مثبتی از جانب منتقدین رو به رو نشد، با پشتیبانی خوبی که این استودیو از ساخته خود داشت و البته هسته سرگرم‌کننده بازی، توانست به مرور زمان نظر عده قابل توجهی از بازیکنان را به خ ... ادامه مطلب
7.8
خیلی خوب