نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 آبان 1397 - 13:00
0 از 5

به نظر فهرست وسایل نقلیه Red Dead Online لیک شده است

پس از لیک شدن تعداد زیادی از ویژگی‌های ماد موردانتظار Red Dead Online، اخیرا گزارشی از فاش شدن وسایل نقلیه این ماد نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حال حاضر Red Dead Redemption 2 با ارائه یک کمپین تک‌نفره قدرتمند و جذاب، در اوج محبوبیت قرار گرفته است. با این حال کمپین تک نفره، پایان کار برای این بازی بزرگ نیست و ماد چندنفره آنلاین و مورد انتظار Red Dead Online، پتانسیل این را دارد که محبوبیت این بازی را به سطح بالاتری هم برساند. در این زمینه، Red Dead Online قرار است در آذر ماه و به شکل آزمایشی برای «رد دد ردمپشن 2» منتشر شود، که براساس برخی گزارش‌ها، احتمالا تا ۳۲ بازیکن را در هر سرور پشتیبانی می‌کند.

پیرامون حالت مخصوص چندنفره بازی Red Dead Redemption 2، اخیرا گزارش‌هایی نیز منتشر شده که با استناد به «اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند این بازی»، برخی اطلاعات فاش نشده از این ماد را لیک می‌کند. وجود Rockstar Editor، وجود ماد Adversary، حالت‌های دیگر از جمله Survival، Capture، Last Team Standing و حتی امکان چتربازی کردن از جمله مواردی بودند که تاکنون لیک شده، و البته با توجه به عدم تایید رسمی توسط راک‌استار، همچنان به عنوان شایعه در نظر گرفته می‌شوند. اخیرا هم یک گزارش مشابه دیگر منتشر شده که فهرست وسایل نقلیه قابل استفاده در حالت آنلاین این بازی را فاش می‌کند. در گزارش جدید البته اشاره شده که این فهرست ممکن است قطعی هم نباشد چون ماد، به شکل بتا عرضه می‌شود و امکان حذف یا اضافه شدن موارد در آن وجود دارد. شما در ادامه این لیست را مشاهده می‌کنید.

  • اسب و گاری
  • کالسکه کوچک
  • واگن
  • واگن (با اسلحه Gatling Gun)
  • واگن آذوغه
  • واگن ابزار
  • واگن جنگی

به گفته منبع این گزارش، برای هر وسیله نقلیه هم مبلغ 500 دلار ذکر شده که این می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که این آیتم‌ها، فعلا فقط برای استفاده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. به علاوه، این منبع فاش کرده که چهار نوع اسب از نژادهای Hungarian Half Breed، Missouri Fox Trotter، Dutch Warmblood و Turkoman نیز در بازی وجود خواهد داشت. در هر صورت این فهرست به نظر کوچک و ابتدایی است و به احتمال زیاد، راک‌استار در ادامه سیکل پشتیبانی از Red Dead Online موارد بیشتری را هم اضافه یا حتی حذف خواهد کرد.

همان طور که اشاره شد، ماد Red Dead Online قرار است در ماه آینده میلادی و به صورت بتا، برای همه دارندگان این بازی در دسترس قرار بگیرد. بازی Red Dead Redemption 2 نیز مدتی پیش توسط راک‌استار عرضه شد و هم‌اکنون برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.