نویسنده: FariD چهارشنبه، 30 دی 1394 - 12:51
5 از 5

فاش شدن قیمت PlayStation VR توسط یک خرده فروش سوییسی

با این که شرکت سونی هنوز قیمت رسمی PlayStation VR را اعلام نکرده است، اما تعدادی از خرده فروشان کماکان دست از سر قیمت گذاری برای این محصول بر نداشته اند. روز گذشته یک خرده فروش سوییسی فهرست هدست های بازی واقعیت مجازی که قرار است عرضه کند را منتشر کرد و در این فهرست قیمت هدست مربوط به کنسول سونی را 498 فرانک سوییس (حدود 455 یورو یا 350 پوند) اعلام کرد.
علاوه بر قرار دادن آیتم 
PlayStation VR و قیمت مربوط به آن، این شرکت همچنین زمان عرضه این محصول را 30 ژوئن ذکر کرده است. این تاریخ با اعلامیه قبلی سونی مبنی بر عرضه هدست در نیمه نخست سال 2016 می خواند، اما با این حال این تاریخ و قیمت را نباید چیزی بیش از یک پیش بینی از جانب این خرده فروش در نظر گرفت.
در فهرست های قبلی که 
PlayStation VR را شامل می شدند، برای این محصول قیمتی از 499 یورو گرفته تا قیمت گزاف و باورنکردنی 1125 دلار در سایت آمازون کانادا قائل شده بود، هرچند که در مورد آخری، سونی سریعاً فهرست قیمت های سایت آمازون را تکذیب کرد. شرکت سونی قبلاً گفته بود که این محصول تقریباً هم رده یک کنسول خانگی جدید قیمت گذاری خواهد شد.
موضوع قیمت 
PlayStation VR به موضوع داغ این روزها بدل شده است و مایکل پچر اخیرا از عقیده خود مبنی بر قیمت حول و حوش 400 دلاری این هدست صحبت کرد. علاوه بر این، آقای کاتسوهیرو هارادا، تهیه کننده فرنچایز Tekken، اعلام کرد که PS VR نباید بیش از 300 تا 400 دلار قیمت بخورد. انتظار می رود که سونی قیمت هدست خود را کمتر از هدست Oculus Rift، که هفته پیش قیمت رسمی آن 599 دلار اعلام شد، در نظر بگیرد.
هدست 
PlayStation VR تعداد زیادی عنوان درخشان را در چنته دارد، از جمله عناوینی نظیر Tekken 7 و Gran Turismo Sport و Dreams و Until Dawn: Rush of Blood و Ace Combat 7 همگی در دست توسعه هستند. سونی تایید کرده است که هم اکنون بیش از 100 بازی برای این محصول در دست ساخت می باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.