نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 آبان 1397
ساعت 09:00

نمایش هر هشت نقشه مالتی‌پلیر Battlefield 5 در زمان عرضه

0 از 5

دایس و EA، پس از فاش کردن اطلاعات گسترده‌ای از بازی Battlefield V، تریلر معرفی نقشه‌های مالتی‌پلیر این بازی در روز اول عرضه را به اشتراک گذاشتند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو دایس در این چند وقت اخیر، اطلاعات گسترده‌ای را از بازی موردانتظار Battlefield V فاش کرده که البته با در نظر گرفتن اینکه فقط ۱۸ روز تا زمان عرضه آن باقی مانده، منطقی به نظر می رسد. در این ارتباط، گرچه فاش شد که ماد بتل رویال این بازی چند ماه بعد و در اوایل ۲۰۱۹ منتشر می‌شود، ولی DICE تا آن زمان، محتواهای قابل بازی زیادی را هم عرضه می‌کند و درواقع، در هر فصل یک محتوای قابل بازی جدید به بازی اضافه خواهد شد.

در اطلاعاتی که اخیرا فاش شده، گرچه قبلا هم مشخص شده بود که در این بازی چیزی به نام «لوت باکس» وجود ندارد، ولی اخیرا مشخص شد که به عنوان جایگزین، در بازی دو نوع واحد پولی قابل کسب و خرج وجود خواهد داشت؛ Company Coin که از طریق تکمیل مراحل، چالش‌ها و ... به دست آمده و برای بیشتر ارتقاها و خریدها کاربرد دارد و Battlefield Currency که با پول واقعی قابل خرید است و از آن، برای تهیه آیتم‌های فوق ویژه استفاده می‌شود. در زمینه ماد چندنفره نیز این بازی در زمان عرضه، از هشت نقشه متفاوت برخوردار است که دایس در تریلری جدید، گیم‌پلی در این محیط‌ها را به نمایش گذاشته است.

هشت نقشه‌ای که در تریلر دیده می‌شود، به نام‌های Twisted Steel، Arras، Narvik، Fjell 652، Rotterdam، Devastation، Hamada و Aerodrome هستند که در ۴ منطقه در فرانسه، هلند، نروژ و آفریقای شمالی واقع شدند. این هشت نقشه، همان‌طور که اشاره شد در روز اول انتشار این بازی در دسترس قرار دارند و دایس در ادامه نیز نقشه‌های جدیدتری را به بازی اضافه می‌کند. در این زمینه، در تریلر شاهد نماهایی از نقشه Panzerstorm هم بودیم که مدتی پس از عرضه بازی و همزمان با انتشار بسته Tides of War در ماه دسامبر در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Battlefield V قرار است در روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. براساس برنامه زمان‌بندی پیش عرضه این بازی، بازیکنانی که دارای اشتراک ویژه Origin Access Premier باشند، می‌توانند روی پلتفرم PC می‌توانند یازده روز زودتر از موعد عرضه رسمی بازی (۹ نوامبر - ۱۸ آبان) به نسخه کامل این بازی دسترسی داشته باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.