نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 03 آبان 1397
ساعت 09:00

ماد بتل رویال Battlefield V در اوایل 2019 عرضه می‌شود

0 از 5

طرفداران برای اضافه شدن ماد بتل رویال Firestorm به Battlefield V، تا چند ماه پس از عرضه بازی نیز صبر کنند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز و دایس چند ماه پیش بود که اطلاعات اولیه و تکمیلی را از ویژگی‌های گیم‌پلی ماد بتل رویال بازی Battlefield V، که قرار است Firestorm نام داشته باشد را منتشر کردند. پیرامون این ماد ما می‌دانیم که این اولین تلاش دایس برای همراه شدن با موج فراگیر ژانر بتل رویال از طریق یک بازی از سری بتلفیلد است و اینکه سازندگان، از همان ابتدا گفته بودند که این حالت قرار نیست در همان روز اول در دسترس باشد. با این حال گرچه پس از خبر تاخیر یک ماهه در عرضه بازی، این امیدواری تقویت شده بود اما در این زمینه، EA به تازگی گفته که بازیکنان باید در اوایل 2019 انتظار اضافه شدن این ماد به بازی را داشته باشند.

DICE و EA اخیرا برنامه یک تایم‌لاین عرضه برای این بازی را منتشر کردند که نشان می‌دهد کار برای Battlefield V از دسامبر ۲۰۱۸ شروع می‌شود، و ماد Firestorm قرار است در فصل سوم اضافه شدن محتویات به بازی که در مارس ۲۰۱۹ (اسفند تا فروردین پیش رو) شروع می‌شود، برای این بازی عرضه شود. این بخش که البته با نام Trial by Fire نام‌گذاری شده، فاش شده که در این فصل یک نقشه جدید یونان هم به بازی اضافه می‌شود که تمرکز در این نقشه، «یک حمله عظیم هوایی به ساحل جزیره کرت» است.

به هر شکل گرچه قبل از این هم مشخص شده که بازی در زمان عرضه شامل این ماد نمی‌شود، ولی فاش شدن اینکه طرفداران باید چند ماه برای این عرضه صبر کنند کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد. به این شکل این خبر نیز می‌تواند به مجموعه گزارش‌های ناامید کننده دیگری که از این بازی منتشر شده اضافه شود. البته پیرامون تاخیر در عرضه ماد بتل رویال، این شاید در طولانی‌مدت بتواند به سود EA تمام شود؛ این نه تنها به خاطر عرضه ریتمیک محتوا در بازه‌های زمانی کوتاه، و طولانی‌تر شدن دوره زمانی فروش موثر بازی، که از این جهت نیز می‌تواند موفق باشد که با توجه به موفقیت بازی‌های فورتنایت، پابجی و ... و اضافه شدن بازی Call of Duty Black Ops 4، این بازار در حال حاضر به مرز اشباع‌شدگی رسیده است. در واقع چند ماه تاخیر در این عرضه می‌تواند Firestorm را یک تجربه بتل رویالی تازه‌تر نشان دهد.

هر دو بازی امسال از سری‌های رقیب بتلفیلد و کال آو دیوتی، از ماد ویژه بتل رویال پشتیبانی می‌کنند؛ با این حال گرچه سازندگان Black Ops 4 تمرکز کامل را روی حالت‌های چندنفره گذاشته و بخش تک نفره داستانی را از بازی‌شان حذف کردند، اما دایس در Battlefield V نیز همچنان کمپین تک نفره داستانی را ارائه می‌کند که با توجه به نمایش‌های منتشر شده از آن، طرفداران می‌توانند امیدوار به یک تجربه جذاب و نفس‌گیر باشند. بازی Battlefield V قرار است در روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.