نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 03 آبان 1397
ساعت 08:00

آپدیت روز اول Red Dead 2 ورژن 1.03 خواهد بود

2.5 از 5

راک‌استار در جریان آخرین پست پیش از عرضه بازی Red Dead Redemption 2 بازیکنان را آماده عرضه رسمی بازی می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با در نظر گرفتن اینکه فقط یک روز تا عرضه غول جهان‌باز بعدی راک‌استار زمان باقی مانده است، این شرکت اطلاعات جدیدی را از شرایط دانلود بازی Red Dead Redemption 2 و تعدادی از ویژگی جدید آن را منتشر کرده است. به این ترتیب اگر تصور می‌کنید که پس از دانلود دیتاهایی به حجم نزدیک ۱۰۰ گیگابایت امکان تجربه این بازی را خواهید داشت، باید بدانید که این پایان کار نیست و آپدیت روز اول بازی نیز احتمالا بسیار حجیم خواهد بود.

براساس اطلاعیه راک‌استار، آپدیت روز اول بازی با ورژن ۱.۰۳ عرضه می‌شود که نشان از سه نسخه بروزرسانی مجزا پس از گلد شدن بازی، در قالب یک مرتبه دانلود خواهد بود. این شرکت گرچه به سایز این آپدیت اشاره نکرده، ولی گفته که این آپدیت مشکلات و باگ‌های لحظه آخری، گلیچ‌ها و ارورهای مشاهده شده را برطرف می‌کند. در این ارتباط، راک‌استار گفته که وجود چنین مشکلاتی در «بازی‌هایی با این ابعاد» طبیعی است. در هر صورت همان‌طور که احتمال رفع ایرادات کوچک و در نتیجه کم حجم بودن آپدیت وجود دارد، احتمال حجیم بودن سایز این آپدیت نیز بالا است و این طور که به نظر می‌رسد، این بازی با این حجم‌های بالای ۱۰۰ گیگابایتی قرار است تا مدتی ترافیک دانلود اینترنتی بالایی را در جهان به خودش اختصاص بدهد.

راک‌استار به علاوه توصیه کرده که بازیکنان بهتر است تنظیمات «بروزرسانی خودکار (automatic updates)» را روی کنسول خود فعال کنند. این شرکت در اطلاعیه تازه خود به «اپلیکیشن همراه یا Companion App» این بازی نیز اشاره کرده که تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود. این برنامه که مشابه اپلیکیشن GTA 5 است، دیوایس اندرویدی / iOS را به کنسول و بازی متصل می‌کند و در آن امکاناتی نظیر نقشه کامل بازی به همراه قابلیت زوم کردن، آمارهای مختلف شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور مورگان، ژورنال‌های به دست آمده در بازی، و همچنین نمایش همه المان‌های HUD در اپلیکیشن و تجربه بازی اصلی بدون این المان‌ها را در اخیتار بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی رد دد ردمپشن 2، فردا ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.