نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 شهریور 1397
ساعت 09:00

ماد کو-آپ Combined Arms در زمان عرضه Battlefield 5 وجود ندارد

0 از 5

به تازگی فاش شده که یکی دیگر از مادهای موردتوجه Battlefield V، یعنی ماد Combined Arms نیز در زمان انتشار بازی در دسترس نیست.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری بازی‌های بتلفید، امسال نیز می‌توانند شاهد عرضه یک بازی جدید دیگر از این سری باشند؛ در این زمینه، گرچه هیجان زیادی در میان طرفداران برای Battlefield V وجود دارد، ولی در این میان ناامیدی‌هایی نیز پیرامون بازی و به خاطر عدم وجود ماد بتل رویال بازی و همچنین امکان سفارشی‌سازی وسایل نقلیه در زمان عرضه بازی دیده می‌شود. در این زمینه، به تازگی مشخص شده که دایس ماد co-op بازی موسوم به Combined Arms را نیز در میان محتواهای قابل بازی «بتلفیلد 5» در زمان عرضه قرار نمی‌دهد. در این زمینه، وب‌سایت رسمی بازی به این موضوع اشاره کرده که ماد Combined Arms  قرار است «پس از انتشار بازی» عرضه شود. در این زمینه، حساب توییتر رسمی طرفداران این سری نوشته است:

گزارش: با توجه به وب‌سایت رسمی سری Battlefield، ماد کو آپ Battlefield V (یعنی Combined Arms) قرار است پس از انتشار بازی عرضه شود.

احتمالا سوال بسیاری از طرفداران در حال حاضر، این است که چرا EA و DICE این همه محتوای قابل بازی بسیار مهم را از همان زمان انتشار، در بازی قرار نمی‌دهند. این موضوع، در کنار دیگر گزارش‌هایی است که اخیرا منتشر شده و می‌دانیم که این بازی در زمینه میزان پیش‌خریدها نیز وضعیت مطلوب و موردانتظاری را سپری نمی‌کند. از طرفی دیگر، تا چند ماه آینده و در دوره انتشار این بازی، بازیکنان شاهد عرضه عناوین بسیار بزرگ‌تری نیز در طول فصل تعطیلات خواهند بود و با توجه به خبرهای پیاپی در زمینه محدود بودن محتواهای قابل بازی در بتلفیلد 5، احتمالا طرفداران در زمان عرضه بازی نیز استقبال موردنظر را از بازی نخواهند کرد. با همه این تفاسیر، اما خبرهای اخیری که پیرامون ماد Combined Arms منتشر شده نشان از یک محتوای چندنفره قدرتمند می‌دهد که هم برای بازیکنان تازه‌وارد و هم بازیکنان قدیمی‌تر می‌تواند جذاب باشد و از همین رو، احتمالا ارزش صبر کردن بیشتر را خواهد داشت.

همچنین قبل از این، در بازی‌مگ خواندید که EA اعلام کرده بود که یک ماد دیگر برای این بازی، یعنی ماد Grand Operations نیز در زمان عرضه Battlefield 5 در دسترس قرار ندارد. با این حال اندکی بعد EA خبر از وجود یک اشتباه در انتشار این گزارش را منتشر کرد، و وجود این ماد در میان محتواهای قابل تجربه زمان عرضه برای بازی را تایید کرد.

بازی Battlefield V قرار است در روز ۲۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.